VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Med tanke på hur 'The Lost and Damned' är uppbyggt, så kanske det borde ha ett eget subforum. Det har alltså en egen story, topics med frågor om storyn kan uppkomma. Det kan även uppkomma frågor om alla nya funktioner och bilar, mm. Dessutom så finns det redan en hel del topics i GTA IV-forumet som handlar om just TLAD, så det vore lite trevligt om det kunde delas upp på ett bättre sätt. Om Hultenius ser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Tror väl inte jag direkt förstör några hemligheter om jag säger att det redan är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Tror väl inte jag direkt förstör några hemligheter om jag säger att det redan är på väg. Ett Chinatown Wars forum också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 That's great! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Tror väl inte jag direkt förstör några hemligheter om jag säger att det redan är på väg. Mycket bra! Antar att dem öppnas vid releasen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jag ställde samma fråga som i förstaposten, fast för VCS och det kom på releasedagen. Antar att samma sak gäller TLAD och CW, men det spelar ju ingen större roll. I tid lär det bli iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag ställde samma fråga som i förstaposten, fast för VCS och det kom på releasedagen. Antar att samma sak gäller TLAD och CW, men det spelar ju ingen större roll. I tid lär det bli iallafall. Det var nog en miss att lägga in det på releasedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts