tonkow Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Hey Säkert en dum fråga, har inte varit online på ett bra tag, men anyway. När man har tankat hem GTA LAD. Vad kommer hända? Någon som vet hur man kommer välja karaktär? Kan man bara välja mellan J och N? Typ "Nej, idag vill jag vara utlänsk och god. Jag tror jag vill spela på Ns story..." och den klassiska "No!!! I will join the dark side! Play as Johnny ffs...". Frågan lyder allstå. Kan man välja karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Hey Säkert en dum fråga, har inte varit online på ett bra tag, men anyway. När man har tankat hem GTA LAD. Vad kommer hända? Någon som vet hur man kommer välja karaktär? Kan man bara välja mellan J och N? Typ "Nej, idag vill jag vara utlänsk och god. Jag tror jag vill spela på Ns story..." och den klassiska "No!!! I will join the dark side! Play as Johnny ffs...". Frågan lyder allstå. Kan man välja karaktär? Läs igenom den här sidan så får du svar på din fråga: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...20&start=20 Det är en post jag gjort någonstans strax under mitten på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts