SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Min verkar inte klara HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Jag har fått ett problem: När jag vill se en film här på forumet så laddar det bara men inget händer, men om jag går in på Youtube och provar så funkar det direkt. Vad kan felet vara? Är du inloggad på youtube? Testa att logga ut i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Är du inloggad på youtube? Testa att logga ut i så fall. Ja, jag ska alltså logga ut först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Ja, jag ska alltså logga ut först? Prova det, och sen provar du att spela upp filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Prova det, och sen provar du att spela upp filmen. Nu har jag provat, och det går fortfarande inte. På Youtube går det men inte här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Då har jag ingen aning om vad problemet kan vara. Det är ju två olika YT-spelare men skillnaden borde inte vara så stor. Testat olika webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Nu när YouTube-taggarna ändå är uppe igen... Finns fortfarande ingen funktion så man kan dölja taggarna? Min dator är pensionär och blir lite överansträngd när man tittar i exempelvis musiktips-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Nu när YouTube-taggarna ändå är uppe igen... Finns fortfarande ingen funktion så man kan dölja taggarna? Min dator är pensionär och blir lite överansträngd när man tittar i exempelvis musiktips-tråden. Lo-fi-version om du vet att det är tunga sidor du ska in på, annars vet jag inte. Lofi-versionen är för övrigt jäkligt användbar för mig, så fort man ska surfa på PSP eller (om man antingen verkligen inte har nåt att göra eller måste få svar på nåt) mobil är det den som används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Lo-fi-version om du vet att det är tunga sidor du ska in på, annars vet jag inte. Lofi-versionen är för övrigt jäkligt användbar för mig, så fort man ska surfa på PSP eller (om man antingen verkligen inte har nåt att göra eller måste få svar på nåt) mobil är det den som används. Youtube smiter igenom i Lo-fi-versionen också. Senaste sidan i musiktips-tråden i lo-fi: http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...0966-17050.html Redigerad 12 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Youtube smiter igenom i Lo-fi-versionen också. Senaste sidan i musiktips-tråden i lo-fi: http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...0966-17050.html Aha. Ptja, ibland är det bra att den inte stöder senaste flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Nu när YouTube-taggarna ändå är uppe igen... Finns fortfarande ingen funktion så man kan dölja taggarna? Min dator är pensionär och blir lite överansträngd när man tittar i exempelvis musiktips-tråden. Om du använder FireFox så är tillägget Flashblock att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Då har jag ingen aning om vad problemet kan vara. Det är ju två olika YT-spelare men skillnaden borde inte vara så stor. Testat olika webbläsare? Ja, både Internet Explorer och Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Jag vet att min skärm klarar HD, men på vissa videos får jag felmeddelandet: "Inbäddning inaktiverad på begäran "? vad beror det på och har någon mer fått detta? Redigerad 13 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag vet att min skärm klarar HD, men på vissa videos får jag felmeddelandet: "Inbäddning inaktiverad på begäran "? vad beror det på och han någon mer fått detta? Det betyder exakt det som står. Uppladdaren har valt att inaktivera inbäddning (till exempel forum), så du måste kolla på youtube istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) *Glöm det. Jag fattar vad du menar* Knäppt. Varför får man inte visa videon på forum? Redigerad 13 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 *Glöm det. Jag fattar vad du menar* Knäppt. Varför får man inte visa videon på forum? Fåga videoskaparen. Kan ju bero på. Han vill ha sin video betygsatt Vet inte om views registreras via embed så vissa tar direkt på sidan. Han vill att den ska vara lite mer "privat". Vissa orkar ju inte kolla på youtube sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Om du använder FireFox så är tillägget Flashblock att rekommendera. Gör jag ej, men bra att veta att alternativet finns i alla fall. Äh, får leva med youtube helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts