Sammy Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Tycker inte ni att detta liknar snubbarna från Miami Vice?? inte undra på ...MV spelades ju in typ 84-85, så ... http://www.gtavicecitystories.com/images/artwork/cops.jpg hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PSPgamer Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Tycker inte ni att detta liknar snubbarna från Miami Vice?? inte undra på ...MV spelades ju in typ 84-85, så ... http://www.gtavicecitystories.com/images/artwork/cops.jpg hehe nej, kanske inspererade men inte helt likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Vita killen liknar Crockett lite, men Tubbs har jag aldrig sett med mustach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Vita killen liknar Crockett lite, men Tubbs har jag aldrig sett med mustach Nej, men skägg hade han ett tag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 (redigerad) Tycker dom där påminner lite dom där två snubbarna från Scarface spelet. Nu menar ja dom två som följer efter en ibörjan av spelet som man får köpa manisonet tillbaks. Redigerad 4 september, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 (redigerad) Tycker dom där påminner lite dom där två snubbarna från Scarface spelet. Nu menar ja dom två som följer efter en ibörjan av spelet som man får köpa manisonet tillbaks. De i sin tur påminner ju faktiskt om Sonny och Rico . Det var det första jag tänkte på när jag såg dem för första gången. Redigerad 14 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 (redigerad) I Vice City var det ju rätt uppenbart att det var med avsikt som specialpolisen liknade Tubbs och Crocket, jag har för mig att det knappt är nån skillnad på VCS-gubbarna? Gubbarna på bilden ifråga är väl IMO inte jättelika Tubbs och Crocket... Däremot är det ju Tubbs-skådisen som spelar Lances röst i både VC och VCS Redigerad 15 september, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Glitch? Dra inte upp gamla trådar pls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Men det är ju tråden högst upp i VCS avdelningen och jag kanske vill snacka om just VCS Dra inte upp gamla trådar pls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts