Foo Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 JAg undrar om det är någon som har några tips om olika saker man kan ladda ner för att uppgradera min dator. Tex Grafik- Drivrutiner och sånt. Jag skulle behöva något som uppgraderar minnet också. P4 800mhz 128 mb ram 32 mb TNT2 30 GB hårddisk Jag behöver det mest för att kunna spela Morrowind utan "Lagg" och långa "loadin" tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 JAg undrar om det är någon som har några tips om olika saker man kan ladda ner för att uppgradera min dator. Tex Grafik- Drivrutiner och sånt. Jag skulle behöva något som uppgraderar minnet också. P4 800mhz 128 mb ram 32 mb TNT2 30 GB hårddisk Jag behöver det mest för att kunna spela Morrowind utan "Lagg" och långa "loadin" tider. Tror inte det finns nå program som man kan upgradera minnet med, du får väll köpa nytt annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 JAg undrar om det är någon som har några tips om olika saker man kan ladda ner för att uppgradera min dator. Tex Grafik- Drivrutiner och sånt. Jag skulle behöva något som uppgraderar minnet också. P4 800mhz 128 mb ram 32 mb TNT2 30 GB hårddisk Jag behöver det mest för att kunna spela Morrowind utan "Lagg" och långa "loadin" tider. lol, P4 800 MHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 JAg undrar om det är någon som har några tips om olika saker man kan ladda ner för att uppgradera min dator. Tex Grafik- Drivrutiner och sånt. Jag skulle behöva något som uppgraderar minnet också. P4 800mhz 128 mb ram 32 mb TNT2 30 GB hårddisk Jag behöver det mest för att kunna spela Morrowind utan "Lagg" och långa "loadin" tider. rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 lägg en dynamitgubbe under datorn då blir den snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 HAHAHAH Vad ROLIGT Jag menar seriöst. Men nån kanske vet hur man fixar så att det inte hackar på morrowind på min dator på något anna sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Men det finns ingen P4 på 800 MHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Men det finns ingen P4 på 800 MHz Nää jag skrev fel, och sluta tjta om det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 800mhz är inte så dåligt. 128mb är lite för lite för sånna spel som morrowind. Köp 128 mb till för ca 200kr. Sen är ditt grafikkort inte det bästa. Om du har pengar skulle jag köpa ett GeForce 3 eller 4. Då skulle du ha: 800mhz, 256mb RAM, GeForce (3,4) vilket skulle vara bra. Sen kan du köpa en ny processor men din duger nu. pris: 200 kr för RAM och 2000kr för grafikkort. OBS! KÖP INTE ETT GEFORCE 4 MX KORT. Det är billigt men är så jävla dåligt. (gemfört med Ti asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Köp inte Geforce 4 3:an är bättre!! 4:an har en massa buggar för min kompis har det och han kan inte spela en del spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Köp inte Geforce 4 3:an är bättre!! 4:an har en massa buggar för min kompis har det och han kan inte spela en del spel! Man kan alltid uppdatera drivrutinerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 JAg undrar om det är någon som har några tips om olika saker man kan ladda ner för att uppgradera min dator. Tex Grafik- Drivrutiner och sånt. Jag skulle behöva något som uppgraderar minnet också. P4 800mhz 128 mb ram 32 mb TNT2 30 GB hårddisk Jag behöver det mest för att kunna spela Morrowind utan "Lagg" och långa "loadin" tider. p4 1800 kanske du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 800mhz är inte så dåligt. 128mb är lite för lite för sånna spel som morrowind. Köp 128 mb till för ca 200kr. Sen är ditt grafikkort inte det bästa. Om du har pengar skulle jag köpa ett GeForce 3 eller 4. Då skulle du ha: 800mhz, 256mb RAM, GeForce (3,4) vilket skulle vara bra. Sen kan du köpa en ny processor men din duger nu. pris: 200 kr för RAM och 2000kr för grafikkort. OBS! KÖP INTE ETT GEFORCE 4 MX KORT. Det är billigt men är så jävla dåligt. (gemfört med Ti asså) Hmm.. Jaa.. Grafikkortet är lite för dyrt, men jag har funderat på att köpa lite extra minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts