Juster Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Min hd beter sig underligt. När man ska göra en virussökning går det i 5min sen börjar hdn klicka. Hela datorn fryser och jag måste starta om den. Nyss när jag körde diskrensning hände samma sak, det började klicka sen fryser datorn. Är slutet nära? Jag förväntar en hd krash villket inte låter kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Låter det som det här? [youtube-old]smJRkn2vUj8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 [youtube-old]bmsYtw7z0Sk[/youtube-old] min </3 Men yes, klickande hårddisk = slutet nära. Backupa det viktigaste dirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 En av mina externa började låta så, fem sekunder senare var den död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Den klickar inte lika fort som på filmerna, jag ska försöka få upp en film på hur den låter. Den har bara klickat när man kört virussökning och nyss när jag gjorde en diskrensning. Annars klickar den ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) Den klickar inte lika fort som på filmerna, jag ska försöka få upp en film på hur den låter. Den har bara klickat när man kört virussökning och nyss när jag gjorde en diskrensning. Annars klickar den ingenting. Kanske bara börjar klicka vid max användning. Det är bara att köpa ny och backaup dirr är jag rädd Som Gizmo sa innan.. Ska inte DAGENS S.M.A.R.T funktioner upptäcka fel och larma vid start? Redigerad 8 februari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) Kanske bara börjar klicka vid max användning. Det är bara att köpa ny och backaup dirr är jag rädd Som Gizmo sa innan.. Ska inte DAGENS S.M.A.R.T funktioner upptäcka fel och larma vid start? sant, men just ticket verkar vara svårt att få S.M.A.R.T att varna på. Redigerad 8 februari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts