rlle Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Tjena!! jag har klarat typ 48% och jag har gjort malibu club,kaufmans cabs,filmstudion, och printworks uppdragen.. Nu finns det inga uppdrag att ta!! var finns resten?? har jag missat att köpa nåt ställe eller?? behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Du måste klara 5 st! Klara Sunshine autos så ringer killen på printworks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Du måste klara 5 st! Klara Sunshine autos så ringer killen på printworks! det har jag gjort!! om du menar dom där två loppen man kör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 5 eler 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 5 eler 6 vilket är det sjätte stället då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 vilket är det sjätte stället då?? Poleposition eller hur f*n det stavas sitt i 10 min och kolla på strippan i det enskilda rummet så har du klarat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Poleposition eller hur f*n det stavas sitt i 10 min och kolla på strippan i det enskilda rummet så har du klarat det! ok tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts