Sammy Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 De är så att när jag försökte spela/köra DVD's på min lilla PS2 så funka inte de ?? Samma sak hände de med mitt GH World Tour, rutan är lite svart, sen kommer de upp den där "menyn" vart de står Browser etc. Då trycker jag, så står de att dvd:en gå typ inte att köra, Å på mitt World Tour så står de att PS2:n inte kan läsa spelet/skivan - har de nåt med lasern å göra?? MEN de funkar iaf med dom andrae spelen jag har tex GH legends osv tre frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Vad hände med din förra tråd som du postade i allmänt Sammy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 6 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 ehh..? vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Jag rekommenderar att du postar frågan i Dator och Teknik-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts