chucky.swe Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Ja, nu tänker ni nog följande: Öhm, vad i glödheta helvete? Finns väl inget samtalsämne om detta? Nej, kanske inget konkret, därför landar den i Loungen! En alldeles strålande idé enligt mig! Finns det några som får Chuck Norris? Soldater och civila, spelar ingen roll! Eller kanske någon ni bara vill skriva om? Det svenska civilkuraget måste ju iallafall sträcka sig lite över Chuck! Kanske någon kamrat som räddat er någon gång? Jag kan väl ta och skriva om den svenska brandmannen Lasse Gustavsson som med sina kamrater åkte rakt in i en levande bomb och blev helt förstörda, någon sjuk jävel hade satt dynamit på röret där propanet flödade och när röret sprängdes späddes propanet ut med luft och antändes och brandmännen blev mördade på ett mycket olustigt sätt. "Håret knastrar när det bränns av och det bubblar i hörselgången när öronen smälter" Lasses egna ord, tänk er ångesten över att brinna upp och inte kunna göra något.. Och sen överleva! Jag dör ju hellre än överlever det här. Ta er i nackskinnen och nominera någon hjälte! http://img134.imageshack.us/img134/122/iwantyouqg5.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Jag kan väl ta och skriva om den svenska brandmannen Lasse Gustavsson som med sina kamrater åkte rakt in i en levande bomb och blev helt förstörda, någon sjuk jävel hade satt dynamit på röret där propanet flödade och när röret sprängdes späddes propanet ut med luft och antändes och brandmännen blev mördade på ett mycket olustigt sätt. "Håret knastrar när det bränns av och det bubblar i hörselgången när öronen smälter" Lasses egna ord, tänk er ångesten över att brinna upp och inte kunna göra något.. Och sen överleva! Jag dör ju hellre än överlever det här. Mor min behandlade han på sjukhuset efter olyckan. Han ska tydligen ha skrivit om henne i sin bok också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Att försöka överträffa Chuck Norris är ungefär som att försöka dela med noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Jag vet inte om jag borde skämmas, men jag har aldrig fattat det här med Chuck Norris. Vad är det som är lustigt? Varför drar alla skämt om hur bra han är? Var vänlig att förklara, någolunda seriöst...någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Jag vet inte om jag borde skämmas, men jag har aldrig fattat det här med Chuck Norris. Vad är det som är lustigt? Varför drar alla skämt om hur bra han är? Var vänlig att förklara, någolunda seriöst...någon? precis som hasslehoff det är helt enkelt skit skoj!! :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: Redigerad 5 februari, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Är det för att Norris och Hasselhof i sig är så pajiga och töntiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Easy as pie - MacGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) http://webnews.textalk.com/se/article.php?id=219438 Redigerad 11 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Herregud sicken utveckling utav tråden, men ja, självklart tycker jag att MacGyver tar priset, vem kan bygga en atombomb utav lite tuggummi, en miniräknare och en skokartong om inte han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Herregud sicken utveckling utav tråden, men ja, självklart tycker jag att MacGyver tar priset, vem kan bygga en atombomb utav lite tuggummi, en miniräknare och en skokartong om inte han! Skönt att du ändrat dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Det roligaste är att folk som skämtar "Chuck Norris" hit "McGyver" dit knappt har sett något av dessa. Seriöst, nämn EN Chuck Norris-film ni har sett på rak arm. När kollade ni på McGyver sist? Satans meme-slavar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Det roligaste är att folk som skämtar "Chuck Norris" hit "McGyver" dit knappt har sett något av dessa. Seriöst, nämn EN Chuck Norris-film ni har sett på rak arm. När kollade ni på McGyver sist? Satans meme-slavar. jag brukar se båda två sent om nätterna när jag ligger sömnlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Det roligaste är att folk som skämtar "Chuck Norris" hit "McGyver" dit knappt har sett något av dessa. Seriöst, nämn EN Chuck Norris-film ni har sett på rak arm. När kollade ni på McGyver sist? Satans meme-slavar. Jag brukade kolla på McGyver vid luhchtid typ varje dag, (tror det var på sommarlovet), ganska bra underhållning faktiskt. Drar aldrig Chuck Norris/McGyver-skämt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Uncle Sam för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Det roligaste är att folk som skämtar "Chuck Norris" hit "McGyver" dit knappt har sett något av dessa. Seriöst, nämn EN Chuck Norris-film ni har sett på rak arm. När kollade ni på McGyver sist? Satans meme-slavar. Förra veckan kollade jag faktiskt på avsnitt 1-6 på Macgyver s02! Har nämligen de samlade boxarna Köpta! Chuck Norris filmer, hmm! Jadu, har inte sett många om ens en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts