Flaskan Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Är det nån här som har spelat Call of Juarez 2: Bound in Blood? Tänkte köpa det eftersom det nu är så billigt innan RDR kommer... Jag fick det i julklapp, kul spel och storyn är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Multiplayer info denna vecka! Yee-Haw!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Multiplayer info denna vecka! Yee-Haw!! Ska nog faktiskt inte leta så mycket mer info och sånt om det här spelet nu, risken finns att man kan bli så överhypad så att spelet blir en besvikelse även fast det är ett mästerverk. Hoppas det släpps i maj bara, så dom inte skjuter upp det ännu mer, då blir jag fan galen!! Flaskan: Okej, finns det nåt dåligt med det då? Har hört väldigt blandade åsikter om det... Redigerad 6 april, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Ska nog faktiskt inte leta så mycket mer info och sånt om det här spelet nu, risken finns att man kan bli så överhypad så att spelet blir en besvikelse även fast det är ett mästerverk. Hoppas det släpps i maj bara, så dom inte skjuter upp det ännu mer, då blir jag fan galen!! Flaskan: Okej, finns det nåt dåligt med det då? Har hört väldigt blandade åsikter om det... Bra spel no doubt. Jag gillar det, som jag sa så är storyn väldigt intressant och gameplayet är väl helt okej med. Om du hittar det billigt så är det värt det. EDIT: Men denna tråden är för RDR så PM:a om du vill veta mer. Redigerad 6 april, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Bra spel no doubt. Jag gillar det, som jag sa så är storyn väldigt intressant och gameplayet är väl helt okej med. Om du hittar det billigt så är det värt det. EDIT: Men denna tråden är för RDR så PM:a om du vill veta mer. Okej, tack, jag tror att det är värt att köpa för 125 kronor till Xbox 360... Renard, har du bokat RDR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Renard, har du bokat RDR? Kommer med största sannolikhet inte ha 700 dagen det släpps, så jag har inte vågat boka. Men fan vad jag vill! JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL BOKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Jag har bokat. 599 kr på Game. Men jag funderar på aqtt boka PS3 versionen istället ifall spelet får en bra multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 (redigerad) Kommer med största sannolikhet inte ha 700 dagen det släpps, så jag har inte vågat boka. Men fan vad jag vill! JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL BOKA! Okej, 700? Jag funderade på att boka det på SIBA för 499. Jag har bokat. 599 kr på Game. Men jag funderar på aqtt boka PS3 versionen istället ifall spelet får en bra multiplayer. Okej, då kanske jag också ska boka där, det enda jag är rädd för med att boka är att jag inte får spelet på releasedagen. Redigerad 7 april, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Okej, 700? Jag funderade på att boka det på SIBA för 499. Okej, då kanske jag också ska boka där, det enda jag är rädd för med att boka är att jag inte får spelet på releasedagen. Då ska du deffinitivt boka på Game.se för där skickar de spelet samma dag som de får in det. De flesta gånger jag har bokat hos dem har jag fått spelet minst 2-3 dagar före releasen och som sämst har jag vid 2 tillfällen fått det på releasedagen men då gällde det stora Limited Edition boxar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Är det nån här som har spelat Call of Juarez 2: Bound in Blood? Tänkte köpa det eftersom det nu är så billigt innan RDR kommer... Sent svar men för mig var det ett av förra årets 5 bästa spel, enkelt. Det är inte ofta en spelstory "gets me going" så att säga, och trots en massa westernklyschor (det är ju trots allt en del av grejen!) så blev jag otroligt imponerad. Gameplay var väl inte mästerligt men klart över ditt medel-actionspel. Köp för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Red Dead Redemption - Gameplay Series: Multiplayer Free Roam http://www.youtube.com/watch?v=cQuJUsjKTKY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Red Dead Redemption - Gameplay Series: Multiplayer Free Roam Jävlar.. Jag längtar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Red Dead Redemption - Gameplay Series: Multiplayer Free Roam http://www.youtube.com/watch?v=cQuJUsjKTKY Såg det på Gamespot, förhandsbokade Limited Edition nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Det är dock synd att man inte kan ändra utseende samt kläder som man vill på sin karaktär utan måste välja mellan färdiga modeller.Red Dead Redemption - Gameplay Series: Multiplayer Free Roam http://www.youtube.com/watch?v=cQuJUsjKTKY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 (redigerad) Är detta ett bra spel? Verkar kul. Värt att köpa? Edit: jaha det är inte släppt än. Hehe så dum jag är. Trodde ni spelat det ett tag nu... xD Redigerad 8 april, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Är detta ett bra spel? Verkar kul. Värt att köpa? Det släpps i maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Det släpps i maj. Jo jag såg det nu. Sökte på det på tradera så hittar jag inget och tänker, fan vad skumt. Sen såg jag på google att det släpps i maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Hmm jag gillar inte att hela skärmen svajar när man skjuter som det verkar trailen postad ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 (redigerad) Det ser bara bättre och bättre ut! Vilken natur! Att sen få utforska den med vänner är ett stort plus, men det är singleplayerupplevelsen som är viktigast för mig! L_Voll: ? Det är väl bara en cool effekt som ger shootouts mer tyngd och realism (något som fattades i Bound in Blood). För övrigt går det nog att stänga av i Options Redigerad 9 april, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 Red Dead Redemption - Gameplay Series: Multiplayer Free Roam http://www.youtube.com/watch?v=cQuJUsjKTKY Awesome!! Hoppas bara att frameraten blir stabil vilket den inte verkar vara i trailern. Har inte varit så här hypad för ett spel sedan GTA: Vice City Stories skulle släppas till Playstation 2! Allt ser så jävla bra ut! Vilda västern och Rockstar Games, kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts