Jump to content

Red Dead Redemption

SimonJ
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Ska nog faktiskt inte leta så mycket mer info och sånt om det här spelet nu, risken finns att man kan bli så överhypad så att spelet blir en besvikelse även fast det är ett mästerverk. Hoppas det släpps i maj bara, så dom inte skjuter upp det ännu mer, då blir jag fan galen!!

Flaskan: Okej, finns det nåt dåligt med det då? Har hört väldigt blandade åsikter om det...

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska nog faktiskt inte leta så mycket mer info och sånt om det här spelet nu, risken finns att man kan bli så överhypad så att spelet blir en besvikelse även fast det är ett mästerverk. Hoppas det släpps i maj bara, så dom inte skjuter upp det ännu mer, då blir jag fan galen!!

Flaskan: Okej, finns det nåt dåligt med det då? Har hört väldigt blandade åsikter om det...

Bra spel no doubt. Jag gillar det, som jag sa så är storyn väldigt intressant och gameplayet är väl helt okej med.

Om du hittar det billigt så är det värt det.

EDIT: Men denna tråden är för RDR så PM:a om du vill veta mer.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra spel no doubt. Jag gillar det, som jag sa så är storyn väldigt intressant och gameplayet är väl helt okej med.

Om du hittar det billigt så är det värt det.

EDIT: Men denna tråden är för RDR så PM:a om du vill veta mer.

Okej, tack, jag tror att det är värt att köpa för 125 kronor till Xbox 360...

Renard, har du bokat RDR?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kommer med största sannolikhet inte ha 700 dagen det släpps, så jag har inte vågat boka. Men fan vad jag vill! JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL BOKA!

Okej, 700? Jag funderade på att boka det på SIBA för 499.

Jag har bokat. 599 kr på Game. :naughty: Men jag funderar på aqtt boka PS3 versionen istället ifall spelet får en bra multiplayer.

Okej, då kanske jag också ska boka där, det enda jag är rädd för med att boka är att jag inte får spelet på releasedagen.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, 700? Jag funderade på att boka det på SIBA för 499.

Okej, då kanske jag också ska boka där, det enda jag är rädd för med att boka är att jag inte får spelet på releasedagen.

Då ska du deffinitivt boka på Game.se för där skickar de spelet samma dag som de får in det. De flesta gånger jag har bokat hos dem har jag fått spelet minst 2-3 dagar före releasen och som sämst har jag vid 2 tillfällen fått det på releasedagen men då gällde det stora Limited Edition boxar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån här som har spelat Call of Juarez 2: Bound in Blood? Tänkte köpa det eftersom det nu är så billigt innan RDR kommer...

Sent svar men för mig var det ett av förra årets 5 bästa spel, enkelt. Det är inte ofta en spelstory "gets me going" så att säga, och trots en massa westernklyschor (det är ju trots allt en del av grejen!) så blev jag otroligt imponerad. Gameplay var väl inte mästerligt men klart över ditt medel-actionspel. Köp för tusan! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser bara bättre och bättre ut! Vilken natur! Att sen få utforska den med vänner är ett stort plus, men det är singleplayerupplevelsen som är viktigast för mig!

L_Voll: ? Det är väl bara en cool effekt som ger shootouts mer tyngd och realism (något som fattades i Bound in Blood). För övrigt går det nog att stänga av i Options :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Dead Redemption - Gameplay Series: Multiplayer Free Roam

Awesome!!

Hoppas bara att frameraten blir stabil vilket den inte verkar vara i trailern. Har inte varit så här hypad för ett spel sedan GTA: Vice City Stories skulle släppas till Playstation 2! Allt ser så jävla bra ut! Vilda västern och Rockstar Games, kan det bli bättre? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor