Renard Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 herregud, jag rider längs slätterna på great plains i soluppgången och ser hur fåglarna sakta seglar fram. Så otroligt vackert spel, nog det vackraste jag spelat. Håller med dig! Väster om McFarelane Ranch finns en kulle (där vilda hästar springer omkring). Stå där och blicka ut över öknen i soluppgången. That's beauty in a box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Det här spelet har typ gått mig förbi, men upptäckte det idag när jag klickade runt på youtube. Verkar helt underbart! Så jag blev minst sagt grinig när jag såg att det inte finns till PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Det här spelet har typ gått mig förbi, men upptäckte det idag när jag klickade runt på youtube. Verkar helt underbart! Så jag blev minst sagt grinig när jag såg att det inte finns till PC... Va?! HUR har du missat det? Jämförbart med att ha missat 11 september 2001 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Spelade det för första gången i helgen på 360 och jag blev mäkta imponerad. Över förväntan (trots att jag hade höga förväntningar på det), sugen på att köpa det själv. Var mer GTA-likt än jag trodde, och miljöerna jag vistades i var betydligt häftigare än jag trott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 (redigerad) En uppdatering på min GTA-hylla och min nya Red Dead Redemption-hylla! Redigerad 17 mars, 2011 av VickeX 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 (redigerad) En uppdatering på min GTA-hylla och min nya Red Dead Redemption-hylla! http://germanscientist.files.wordpress.com/2011/03/shelves.png http://germanscientist.files.wordpress.com/2011/03/rdrshelfangle.png Siiick!!! Redigerad 17 mars, 2011 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 En uppdatering på min GTA-hylla och min nya Red Dead Redemption-hylla! Fan! Var har du fårr RDR prylarna ifrån? Fett coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Fan! Var har du fårr RDR prylarna ifrån? Fett coolt! Jag är admin och skriver för RockstarBase.com och 'chefen' min skickade ett paket med lite stuffs som lön & födelsedagspresent. Men dom går att köpa på R* Warehouse. Blir dock relativt dyrt då frakten lär kosta en hel del från USA. Så synd att dom inte öppnat Rockstar Warehouse i Europa ännu. Men dom har planer på det, så vi får hoppas att det blir snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 (redigerad) Fan! Var har du fårr RDR prylarna ifrån? Fett coolt! Tror han köpt dom från Rockstars hemsida, därav en följdfråga (om du nu har gjort det) funkar det bra att handla där? alltså att dom skickar till Sverige osv, sett en tröja jag är lite sugen på. Edit* Nu var du ju snabb på svara, men fick ju ändå svar på min fråga. Redigerad 18 mars, 2011 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Tror han köpt dom från Rockstars hemsida, därav en följdfråga (om du nu har gjort det) funkar det bra att handla där? alltså att dom skickar till Sverige osv, sett en tröja jag är lite sugen på. Edit* Nu var du ju snabb på svara, men fick ju ändå svar på min fråga. Fick dom som sagt av min "chef", och han fick dom av R* Games. Hur det funkar att handla därifrån vet jag inte... Borde väl gå bra, men som sagt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Fick dom som sagt av min "chef", och han fick dom av R* Games. Hur det funkar att handla därifrån vet jag inte... Borde väl gå bra, men som sagt dyrt. Fett! Både att du fick prylarna och att du är admin där! Hur coolt är inte det. Får jag köpa dem av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Klarade ut Undead Nightmare nu och det är ju sjukt kul att köra det efter slutet. "Como esta" "GLAGHAUGHAUGHAH" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jag antar att man måste starta ett nytt spel för att kunna lira Undead Nightmare? Hur blir det liksom annars när Marston ju dör i slutet av storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jag antar att man måste starta ett nytt spel för att kunna lira Undead Nightmare? Hur blir det liksom annars när Marston ju dör i slutet av storyn? Du bara klickar på Undead och vips så är Marston där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jag antar att man måste starta ett nytt spel för att kunna lira Undead Nightmare? Hur blir det liksom annars när Marston ju dör i slutet av storyn? Det är två olika spel. Du väljer vilket du vill spela i huvudmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Jag antar att man måste starta ett nytt spel för att kunna lira Undead Nightmare? Hur blir det liksom annars när Marston ju dör i slutet av storyn? Nädå, Undead Nightmare är liksom ett alternativt universum och hela storyn börjar ungefär efter Marston återförenats med sin familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 I see, I see! Hur många uppdrag innehåller Undead Nightmare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 7 huvuduppdrag och 6 sidouppdrag så det är rätt stort för DLC tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Du bara klickar på Undead och vips så är Marston där Tack för spoilern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 (redigerad) Tack för spoilern... Vet inte om jag skulle definera det som en spoiler eftersom man ser på alla trailers att det är Marston? Redigerad 23 mars, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts