Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Bigfoot är med i Launchtrailern också, såklart. http://www.rockstarb...launch-trailer/ Ja, jag kollade precis på den. Blev lagom peppad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Ja, jag kollade precis på den. Blev lagom peppad! Eller hur, samma här. Var hypad innan, men Launch trailern får det att se ännu bättre ut. Kan knappt vänta tills imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Launch trailern för er som inte orkar gå in på hemsidan och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Bigfoot är med i Launchtrailern också, såklart. http://www.rockstarbase.com/2010/10/25/undead-nightmare-launch-trailer/ Gah, de skulle inte ha avslöjat Bigfoot! Mycket roligare om de hade uppstått ett ryckte först för att sedan ge oss en riktig surprise när man upptäcker att den verkligen finns där:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Slutet var ju lite.. Meh. Jag blev ledsen. Man trodde att allt var bra. Sen... Aja, nu ska man kanske börja lira mp också Och fixa resten av strangermissionsarna. Edit: Och skaffa undead nightmare imorgon typ Redigerad 25 oktober, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Någon mer än jag som köpt och kört Undead Nightmare? Väldigt bra än så länge tycker jag. Mycket svårare att döda alla zombies än vad jag först trodde. Att man har ont om ammo i princip konstant hjälper att bygga upp känslan av rädsla och hur viktigt det är att skaffa ammo och alltid vara vaksam om sin omgivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Någon mer än jag som köpt och kört Undead Nightmare? Väldigt bra än så länge tycker jag. Mycket svårare att döda alla zombies än vad jag först trodde. Att man har ont om ammo i princip konstant hjälper att bygga upp känslan av rädsla och hur viktigt det är att skaffa ammo och alltid vara vaksam om sin omgivning. Playstation Store uppdateras på onsdagar, så jag kanske köper det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Playstation Store uppdateras på onsdagar, så jag kanske köper det imorgon. Uppdateras det inte på tisdagar? Rockstar skulle aldrig släppa ett spel på en dag då de vet att Xbox får det före. Folk på andra forum sa att det fanns på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Uppdateras det inte på tisdagar? Rockstar skulle aldrig släppa ett spel på en dag då de vet att Xbox får det före. Folk på andra forum sa att det fanns på PSN. Amerikanska PSS uppdateras på tisdagar. Men jag såg nu att R* tydligen får göra som de vill. Samma sak med GTA-expansionerna som inte heller kom med den vanliga uppdateringen. Så, ja. Det finns att köpa även på Europeiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 (redigerad) Spelade in mitt första möte med Sasquatch. Videon innehåller inga spoilers, men däremot så kanske ni borde skippa att se den om ni hellre vill se Sasquatch för första gången när ni själv spelar. Redigerad 27 oktober, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Själv väntar jag till den släpps på skiva. Då kommer alla tidigare DLCer också ingå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Heej. Jag vill spela online men jag hamnar hela tiden ensam i free roam. Vad kan det bero på? Dom första x gångerna gick det bra. Spelar på en PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Heej. Jag vill spela online men jag hamnar hela tiden ensam i free roam. Vad kan det bero på? Dom första x gångerna gick det bra. Spelar på en PS3. Är du säker på att du väljer Public Free Roam och inte Private Free Roam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Spelade in mitt första möte med Sasquatch. Videon innehåller inga spoilers, men däremot så kanske ni borde skippa att se den om ni hellre vill se Sasquatch för första gången när ni själv spelar. Fan vad coolt! Din häst brinner? Är det en häst man får till DLC´t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 (redigerad) Är du säker på att du väljer Public Free Roam och inte Private Free Roam?Mhm! Jag har till och med testat med att gå in i Private och sedan tillbaka i Public. Nu har det rett sig! Redigerad 27 oktober, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 (redigerad) Fan vad coolt! Din häst brinner? Är det en häst man får till DLC´t? Japp, det finns fyra hästar i DLCt. Kolla launch trailern. Crusader: Annars går ju den samlingen att köpa digitalt också. Edit: Laddar ner nu! Redigerad 27 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Ute och letar Bigfoot nu, några tips på vart som är bäst? Är i tall trees nu men hittar ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Heej. Jag vill spela online men jag hamnar hela tiden ensam i free roam. Vad kan det bero på? Dom första x gångerna gick det bra. Spelar på en PS3. Beror ju på att du kommer in på en server med noll folk på. Händer mig till 99% 9 gånger av 10 kommer jag in på en server med inga eller 2 människor. Men inom 20 minuters spelande kommer det alltid mycket folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Dubbel XP under helgen nu. Pressa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Ute och letar Bigfoot nu, några tips på vart som är bäst? Är i tall trees nu men hittar ingen Det är lite synd... Men du måste starta ett sidouppdrag uppe i tall trees... Då får du markörer på kartan över vart du ska söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts