Lajnux Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Hur mycket skyddar egentligen bandanan ens identitet? Jag har fått för mig att jag ska kunna 'röra mig fritt' så att säga med bandanan på mig. Men trots det så blir jag ständigt attackerad i Thieves Landing även fast jag har den på. Tror inte att den skyddar din identitet, har för mig att den gör så att mätaren mellan gott och ont stannar där den är för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Ny trailer uppe på hemsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Tror inte att den skyddar din identitet, har för mig att den gör så att mätaren mellan gott och ont stannar där den är för tillfället. Hmm, lustigt. Har för mig att jag läste på RDRwikia att man ska kunna ha den på för att slippa bli attackerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Tror inte att den skyddar din identitet, har för mig att den gör så att mätaren mellan gott och ont stannar där den är för tillfället. Den gör också så att du inte blir mer känd. Många använder den för att förbli en okänd främling för de gillar inte att alla känner igen en sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt? Spoilade han vad som hände eller bara vad man gör i uppdraget och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt? Har en kompis som spoilar som fan och tycker inte det är något fel med det = ingen gamer. Blir så lack på sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Har en kompis som spoilar som fan och tycker inte det är något fel med det = ingen gamer. Blir så lack på sånt! Jag gillar att få veta vad som händer i slutet på filmer/spel/böcker mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt? Det tycker jag inte, man vill ju själv uppleva sakerna i spel och även i film. Inte att någon ska berätta i förväg vad som kommer att hända, på något sätt så är det att få uppleva någonting för första gången som är tjusningen med spel. Jag minns att jag en gång spelade ett spel där jag var en aning efter mina kompisar som hade klarat ut det. Då höll de på och fjantade och låtsades spoila slutet hela tiden, så det slutade med att jag speedrushade genom hela spelet för att slippa vara rädd för att höra spoliers om spelet varje gång jag träffade dem. Det var inte så kul då jag är en sådan som inte vill jäkta i spel, utan jag vill ta det lugnt och avancera i framåt i min egen takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 ...nuff ...um. said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 ...nuff ...um. said! Bigfoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Bigfoot? Jaaa! http://twitpic.com/2zw7ca http://www.rockstargames.com/newswire/article/11081/wtf?.article Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jaaa! http://twitpic.com/2zw7ca http://www.rockstarg...81/wtf?.article Om det är äkta kommer jag fan inte våga vistas i Tall Trees. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Om det är äkta kommer jag fan inte våga vistas i Tall Trees. Om han kommer med ett zombie-dlc så är nog Sasquatch det sista du behöver oroa dig för. Tänk på att Zombies kan finnas i skogen även dom. Och så finns ju självklart den fina zombie-grizzly'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Spoilade han vad som hände eller bara vad man gör i uppdraget och varför? Han berättade bara vad som händer i uppdraget, vad man får slåss mot. Och det ville jag absolut inte veta. Speciellt inte när jag hade kommit till det stadiet i spelet där jag hänger med familjen och trodde att jag typ var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 (redigerad) Han berättade bara vad som händer i uppdraget, vad man får slåss mot. Och det ville jag absolut inte veta. Speciellt inte när jag hade kommit till det stadiet i spelet där jag hänger med familjen och trodde att jag typ var klar. Okej. Well han berättade ju inte allt iaf. Finns fortfarande ett par saker kvar som du inte vet. Det kan vara upp och / eller ner... Det kan vara simpelt eller komplicerat. Bra eller dåligt. Så once again, don't worry, hand spoilade inte allt och hur det slutade. EDIT: Om det förresten är någon som vill spela på 360 nu så säg bara till så kör vi! Redigerad 22 oktober, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 3 minuters LAUNCH TRAILER http://www.rockstarbase.com/2010/10/25/undead-nightmare-launch-trailer/ Embeddar så fort den kommer upp på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 TV Commercial Bigfoot @ 0:21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 TV Commercial Bigfoot @ 0:21. Bigfoot är med i Launchtrailern också, såklart. http://www.rockstarbase.com/2010/10/25/undead-nightmare-launch-trailer/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts