Pixiegnom Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Skiten jag köpte sist sög. Fast det här är ju flera gånger bättre. Det ser man ju direkt när man kollar vad det innehåller. Gamereactor recenserar Liars & Cheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Fast det här är ju flera gånger bättre. Det ser man ju direkt när man kollar vad det innehåller. Gamereactor recenserar Liars & Cheats Sant, det är det. Explosive rifel. Muahahha är sjukt fett. De spränger andra spelare i småbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Fick Liars and Cheats-paketet gratis. Perks med att jobba för en Rockstar-fansite. x) Ska prova på det i helgen (som för övrigt är DUBBEL-XP) och sedan skriva lite vad jag tycker om det på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Lite synd att det inte är någon riktig expansion till sigleplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Lite synd att det inte är någon riktig expansion till sigleplayer. Agreed. Varför sumpa chansen att göra en redan otrolig singleplayerupplevelse ännu bättre? Multiplayer är inte allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Snart kommer ju iofs Nightmare packet, som skulle ha en del godis till singleplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Snart kommer ju iofs Nightmare packet, som skulle ha en del godis till singleplayer. Teaser-trailer på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Teaser-trailer på torsdag! Undead känns inte riktigt som det passar in i en annars ganska verklighetsrelaterad miljö. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Undead känns inte riktigt som det passar in i en annars ganska verklighetsrelaterad miljö. :/ Det finns ingenting som tvingar dig att köpa det. Zombies säljer bra och det är fakta. Jag älskar zombies och... mums. Ser fram emot detta. Det är inte meningen att det ska vara seriöst och kopplat till spelets vanliga story heller... It's all just for fun. “Undead Nightmare?? What’s up with this zombie stuff? I hope this doesn’t ruin the western feel of Red Dead!” – received via Mouthoff We hear what you are saying. We love the world of Red Dead Redemption and wouldn’t do anything to sully it. While we respect your doubts, we ask you to trust us – when you play the game, you will understand what we have done and, we hope, why. The game is shaping up nicely and the combination of cowboys and zombies works really well. We hope that when you see some trailers and screenshots from the game, we can begin to change your mind. Redigerad 27 september, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Det finns ingenting som tvingar dig att köpa det. Jag vet, jag bara skrev vad jag tyckte om att det nya tillägget hade Zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag vet, jag bara skrev vad jag tyckte om att det nya tillägget hade Zombies. Sure sure, du får tycka vad du vill. Visst kan man tycka att det är lite för mycket zombies överallt ibland. Men... Njah. I'm happy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag har köpt nya DLC:t (Pixe u know the drill) och är nöjd. Kommer fett köpa Zombie grejen med. VickeX, har jag dig addad? Hade varit kulit att spela med dig. vice_c =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag har köpt nya DLC:t (Pixe u know the drill) och är nöjd. Kommer fett köpa Zombie grejen med. VickeX, har jag dig addad? Hade varit kulit att spela med dig. vice_c =) I do not exist in your universe... Jag spelar på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Jag har köpt nya DLC:t (Pixe u know the drill) och är nöjd. Kommer fett köpa Zombie grejen med. VickeX, har jag dig addad? Hade varit kulit att spela med dig. vice_c =) Åh, schyst. Jag har Hunting & Trading Pack ifall du inte lyckades få tag på det innan det försvann. (Har även High Velocity Bowling som du kan få.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Åh, schyst. Jag har Hunting & Trading Pack ifall du inte lyckades få tag på det innan det försvann. (Har även High Velocity Bowling som du kan få.) Nej, det har jag nog inte. Har bara köpt det första Dlc:et. Vad är H&T? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Nej, det har jag nog inte. Har bara köpt det första Dlc:et. Vad är H&T? Ser att Hunting and Trading pack finns att ladda ner på Playstation Store nu (antar att det finns på marketplace också). Det innehåller: The Expert Hunter Outfit: Man får dubbelt så mycket skins och hides från djur. The Savvy Merchant Outfit: Man kan köpa vapen och ammo till halva priset. Och även ett nytt djur vid namn Jackalope. Och självklart så är det GRATIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Vart hittar man det djuret? Singelplayer? Jag skickar PW till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Vart hittar man det djuret? Singelplayer? Jag skickar PW till dig. Jag har endast spelat singleplayer och har stött på den ett flertal gånger. Det är bara en kanin med stora horn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Jag har endast spelat singleplayer och har stött på den ett flertal gånger. Det är bara en kanin med stora horn. Vet du att den dom först släppte på PSN bara släpptes av misstag och var väldigt buggad och ostabil? Hunters and Traders kommer först någon gång i Oktober med fler fixar än tidigare planerat då dem ändå var tvungen att fixa buggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Vet du att den dom först släppte på PSN bara släpptes av misstag och var väldigt buggad och ostabil? Hunters and Traders kommer först någon gång i Oktober med fler fixar än tidigare planerat då dem ändå var tvungen att fixa buggarna. w00t?! Haha, nåja, jag har inte stött på några problem. Men det skulle ju förklara varför det försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts