Jazz Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Mm, ofta att man ser grabbarna från The Lost dra iväg till Arizona, kliva av sina choppers och rida iväg på hästar mot solnedgången Det kommer nog bli en annan känsla när man kör RDR . Istället för en snubbe med öststatsbrytning i en av världens största städer så får man spela som en badass-fullblodsamerikan som rider mot solnedgången ute på prärien badass-fullblodsamerikan = Johnny Klebitz rider mot solnedgången ute på prärien = kör mot solnedgågnen ute på motorvägen ... du måste se sambanden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 badass-fullblodsamerikan = Johnny Klebitz rider mot solnedgången ute på prärien = kör mot solnedgågnen ute på motorvägen ... du måste se sambanden! Haha! Nu när du säger det så! Men det är endå skillnad på vilda västerns cowboys och New Yorks motorcykelknuttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 (redigerad) Ursäkta, men jag går och dör av epicness nu... TITTA PÅ DEN STORSLAGNA NATUREN!!!!! MAN KAN TILL OCH MED LÄSA TIDNINGAR OCH SITTA NER VID ÖPPNA ELDAR OCH LYSSNA PÅ NYHETER!!!! Redigerad 17 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Episkt var bara förnamnet. Hur ska man nu kunna sova innan man fått spela det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 (redigerad) Episkt var bara förnamnet. Hur ska man nu kunna sova innan man fått spela det här? Sömnpiller är enda lösningen! Håller helt med dig om att ordet "epic" inte riktigt räcker till. Jag ska vara helt ärlig nu: Jag tror att RDR har potential att bli ett av världens bästa spel, någonsin. MAJOR EDIT: Rockstar Games har uppdaterat RDR sidan BIG TIME! Massor av nya bilder! Massor av features! Kolla tex en tredjedel av kartan!!! Redigerad 17 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Wow. Inte litet, precis. Och kända ställen från Westernfilmer som Rio Bravo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Wow. Inte litet, precis. Och kända ställen från Westernfilmer som Rio Bravo! Yup! Spelet kommer bli som en enda stor grym westernfilm! Vet faktiskt inte hur jag ska palla vänta till april! Skulle på blodigt allvar kunna tänka mig att bryta mig in hos R* och sno en kopia redan nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Yup! Spelet kommer bli som en enda stor grym westernfilm! Vet faktiskt inte hur jag ska palla vänta till april! Skulle på blodigt allvar kunna tänka mig att bryta mig in hos R* och sno en kopia redan nu! Maj, menar du. 21 Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Maj, menar du. 21 Maj. Blä! Fy tusan! Detta är olidligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Ursäkta, men jag går och dör av epicness nu... TITTA PÅ DEN STORSLAGNA NATUREN!!!!! MAN KAN TILL OCH MED LÄSA TIDNINGAR OCH SITTA NER VID ÖPPNA ELDAR OCH LYSSNA PÅ NYHETER!!!! Jag tror det är världens bästa spel vi tittar på, i alla fall ett av dom! Måste boka! Redigerad 18 mars, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Jag tror det är världens bästa spel vi tittar på, i alla fall ett av dom! Måste boka! Önskar att jag kunde göra samma sak, men jag vet att jag inte kommer ha råd ens i april maj Redigerad 18 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Som tur är betyder 21 Maj att jag troligen kommer ha råd då. Jag ska förboka Limited Edition på Engelska Game och passa på att köpa etta och spela igenom det först också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 herrejävlar ändå. Att det inte snackas mer om detta spel. Det är ju enormt? Tycker det förtjänar en egen sektion där uppe bland GTAspelen. Det är ju ändå GTA i Western miljö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 herrejävlar ändå. Att det inte snackas mer om detta spel. Det är ju enormt? Tycker det förtjänar en egen sektion där uppe bland GTAspelen. Det är ju ändå GTA i Western miljö! Där fanns tidigare ett forum för GTA-liknande spel där alla de spelen hade en egen tavla men den har tagits bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Önskar att jag kunde göra samma sak, men jag vet att jag inte kommer ha råd ens i april maj Nej, egentligen inte jag heller, måste nog försöka tjäna lite extra, måste ha det här på release dagen. Jag kommer kanske att ångra det här senare, men det ser ju ut att vara bättre än GTA IV! Redigerad 18 mars, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Nej, egentligen inte jag heller, måste nog försöka tjäna lite extra, måste ha det här på release dagen. Jag kommer kanske att ångra det här senare, men det ser ju ut att vara bättre än GTA IV! No doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) herrejävlar ändå. Att det inte snackas mer om detta spel. Det är ju enormt? Precis det där har jag gått omkring och tänkt varje dag i flera månader nu. Varför hypas det inte? Tråden ligger alltid orörd om ingen kommer med en ny video eller ny info. Ingen disskussion, inga "jag-hoppas-att-man-kan" inlägg, ingen HYPE! Simon: Du kommer inte ångra att du sa sådär! Det ser tusen gånger bättre ut än IV! Redigerad 18 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Jag tror att Red Dead Revolver har mycket med det att göra. Många har förutfattade meningar om det här spelet pga det. Jag hade t ex det själv innan jag tog mig tid att kolla upp spelet ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Jag tycker också att det verkar sjukt bra. Verkar superhärligt att rida runt och utforska världen. Synd bara att jag inte kommer/orkar ha tid att spela det bara. Tror ni att det kommer vara första-person när man sitter på hästryggen? Det hoppas jag att det är, så att man får extra hästkänsla Tyckte det var jäkligt nice i Call of Juarez, när man satt och guppade fram. Titta här så förstår ni vad jag menar(fast jag har bara spelat första spelet): http://www.fz.se/filmer/20090622/call-of-j...d-ride-trailer/ Verkar ganska likt RDR förresten! (eller tvärt om) Redigerad 18 mars, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Jag tycker också att det verkar sjukt bra. Verkar superhärligt att rida runt och utforska världen. Synd bara att jag inte kommer/orkar ha tid att spela det bara. Tror ni att det kommer vara första-person när man sitter på hästryggen? Det hoppas jag att det är, så att man får extra hästkänsla Tyckte det var jäkligt nice i Call of Juarez, när man satt och guppade fram. Titta här så förstår ni vad jag menar(fast jag har bara spelat första spelet): http://www.fz.se/filmer/20090622/call-of-j...d-ride-trailer/ Verkar ganska likt RDR förresten! (eller tvärt om) Om du gillade Call of Juarez borde du verkligen spela uppföljaren Call of Juarez: Bound in Blood. Oerhört fängslande story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts