Lajnux Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Har ganska nyligen kommit till Mexico men jag har redan tröttnat på spelet. Många av uppdragen känns så obetydliga för Marstons ändamål och det känns som man gör samma sak hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Har ganska nyligen kommit till Mexico men jag har redan tröttnat på spelet. Många av uppdragen känns så obetydliga för Marstons ändamål och det känns som man gör samma sak hela tiden. Kände likadant innan jag kom till Mexico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Har ganska nyligen kommit till Mexico men jag har redan tröttnat på spelet. Många av uppdragen känns så obetydliga för Marstons ändamål och det känns som man gör samma sak hela tiden. Tro mig, det kommer en sjuhelsikes plot-twist i Mexico! För er som klarat Mexico så menar jag ju självklart när Mexikos regering bestämmer sig för att backstabba John Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Jag har nyligen laddat ner Co-op-uppdragen och jag tycker att de är asnajs att köra. Dock så har jag inte kunnat köra The River än, eftersom spelet bara laddar och laddar och laddar när jag försöker starta det. Har någon annan råkat ut för detta problem? Jag har spelet till Xbox, om någon undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Jag har nyligen laddat ner Co-op-uppdragen och jag tycker att de är asnajs att köra. Dock så har jag inte kunnat köra The River än, eftersom spelet bara laddar och laddar och laddar när jag försöker starta det. Har någon annan råkat ut för detta problem? Jag har spelet till Xbox, om någon undrar. Ja, men låt det ladda stäng inte av. Du kommer att få ett error sen kommer ni tillbaka till gården där ni väljer karaktär. Sen startas det om och då funkar det. Kan hända på lite olika maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 (redigerad) Jaja, FATTA hur fett detta är. Supersnabb levling. Funkar 100% jag har gjort det. http://www.youtube.com/watch?v=MwgYaCTEcl4 Redigerad 10 juli, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Jag har nyligen laddat ner Co-op-uppdragen och jag tycker att de är asnajs att köra. Dock så har jag inte kunnat köra The River än, eftersom spelet bara laddar och laddar och laddar när jag försöker starta det. Har någon annan råkat ut för detta problem? Jag har spelet till Xbox, om någon undrar. Det löste sig av sig självt trots allt. Det här spelet är mysko ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Kan man kalla det GTA Wild West? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Kan man kalla det GTA Wild West? Kalla det vad du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Säkert någon som tagit upp detta innan, men....jag hade missat det. http://playstation-3.se/news/2010-07-10/4_...Redemption.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 (redigerad) Säkert någon som tagit upp detta innan, men....jag hade missat det. http://playstation-3.se/news/2010-07-10/4_...Redemption.html Jag tycker det var ett rimligt pris. 90kr. Jag undrar om Legends & Killers pack enbart fokucerar på multiplayer eller om det också kommer att lägga till nya grejer i singleplayer, såsom de nio nya områdena. Isåfall vore det mycket synd. Skulle verkligen vara kul med något nytt till singleplayer. EDIT: Önsketänkande från mig är typ att Tall Trees skulle bli ett större område eller att det skulle vara möjligt att strosa runt på Redemption mountains! Redigerad 19 juli, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 EDIT: Önsketänkande från mig är typ att Tall Trees skulle bli ett större område eller att det skulle vara möjligt att strosa runt på Redemption mountains! TT suger våta sockar. Vad skall man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 TT suger våta sockar. Vad skall man göra där? Det är en mysigt underlig, lugn och/men skrämmande stämning. Man kan (jag brukar när jag är där) jaga björn och bäver samt njuta av de underbara miljöerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 (redigerad) TT suger våta sockar. Vad skall man göra där? Det är det enda stället jag jagar på. Att jaga i öknen känns så... malplacerat på något vis. Liksom: "Kom, vi åker ut i den varma stekande öknen och jagar rådjur!" Redigerad 19 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Jaga kul är kul i 3 minuter. När man dödat en björn med kniv är det ingen sport längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Skulle vara roligare att jaga om man slapp sitta och se på när John skär upp djuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Skulle vara roligare att jaga om man slapp sitta och se på när John skär upp djuret. Mes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Mes! Jag kanske uttryckte mig fel. Jag menar att det tar sån jävla tid, åtminstode när man skinnar de större djuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 En varning bara: "Our next title update, planned for release on both Xbox LIVE and PlayStation Network within the next month, will include measures to counter hacking and cheating. Those who have been detected to be cheating beyond a shadow of doubt will be promptly banned from the Red Dead online world for a period of our discretion," skriver Rockstar." Jag skulle rekommendera att inte använda t.ex Red Dead Redemption Editor eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 En varning bara: "Our next title update, planned for release on both Xbox LIVE and PlayStation Network within the next month, will include measures to counter hacking and cheating. Those who have been detected to be cheating beyond a shadow of doubt will be promptly banned from the Red Dead online world for a period of our discretion," skriver Rockstar." Jag skulle rekommendera att inte använda t.ex Red Dead Redemption Editor eller dylikt. Red Dead Redemption Edito? Vad är det? Och hur skall man kunna ha fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts