Jump to content

Red Dead Redemption

SimonJ
 Share

Recommended Posts

Spelar ni som "ont" eller "god"? Vad har respektive livsstil för fördelar och nackdelar?

Själv spelar jag nog "god" med tanke på att min honor är på max och jag har ranken hjälte. Klarade sista uppdraget för några timmar sen men tydligen ska man kunna göra en liten grej till efteråt...vet dock inte vad, har dessutom en liten streak där jag inte har avbrutit ett uppdrag en enda gång, så kollar man min stats ser man (inte för att skryta) "times missions cancelled: 0" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då väljer man 720p. Skulle ha varit skillnad om det var 1080p.

720p > 1080i

Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? ^_^

Aja, hur som helst.. Jag fick nyligen det andra deadeye systemet och det sög verkligen.. Det markerar kryss över fienden av sig själv.

Det är ju betydligt mer känsla om man får sikta själv. Finns det något sätt att återställa detta? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? ^_^

Aja, hur som helst.. Jag fick nyligen det andra deadeye systemet och det sög verkligen.. Det markerar kryss över fienden av sig själv.

Det är ju betydligt mer känsla om man får sikta själv. Finns det något sätt att återställa detta? :D

Levla till 3, kombination av båda. annars, nej tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? :D

i är bäst med stillsamma filmer utan så mycket action då bilden annars kan haka upp sig lite och lämna spår. p är bättre för TV-spel och Actionfilm. 1080i har bättre bildkvalitet men klarar hastiga rörelser mycket sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som spelat ut det då, sett credits rulla?

*Efter storyn(brutala spoilers)*

Sjukt bra story, de lät John dö, huvudkaraktären, ett drag jag aldrig sett i ett "GTA-spel". Men det var ett snyggt drag att senare låta sonen ta över. Dock tyckte jag det absolut sista uppdraget (I remember my family eller vad det hette) kändes lite hafsigt. Jag hade velat se lite längre dialog och liksom större humiliation av Ross när man skjöt honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var spelet beställt. 488kr på Komplett.se.

Synd bara att det står att normal leveranstid är 10 dagar + att spelet inte finns i lager(ska komma in idag).

Nåja...bara att vänta. :D

tro mig, detta är sååååå värt väntan, speciellt till så billig slant du hitta de för ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor