Renard Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Ni som har haft spelet sedan release: Spelar ni fortfarande eller har ni ledsnat? Skulle vilja veta hur spelets hållbarhet är. Evans Repeater. Jag fick spelet dagen efter release, och jag spelar fortfarande som FAN! Tröttnar aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Vad menas med "Search Thieve's Landing" när man är ute efter outfits? Vad ska man leta efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Vad menas med "Search Thieve's Landing" när man är ute efter outfits? Vad ska man leta efter? VickeX förklarade för mig att man ska hitta en kista i Thieve's Landing och öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Vad menas med "Search Thieve's Landing" när man är ute efter outfits? Vad ska man leta efter? Om du verkligen vill veta: Den ska tydligen finnas i den stora lagerbyggnaden, på andra våningen i en kista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Fy fan vad jag hatar Five Finger Fillet biten för Reyes Rebel-outfiten. Skitsvårt att klara av det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Någon som vet om det är möjligt att spela RDR i högre upplösning än 576p? GTA IV kan jag spela i 1080i, men det fungerar ej i red dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Spelar ni som "ont" eller "god"? Vad har respektive livsstil för fördelar och nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Någon som vet om det är möjligt att spela RDR i högre upplösning än 576p? GTA IV kan jag spela i 1080i, men det fungerar ej i red dead. Vem vill egentligen spela i 1080i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Vem vill egentligen spela i 1080i? Jag kan välja att spela i 576, 720P, eller 1080i..Så valet är rätt så självklart för min del. Förresten, jag avmarkerade 1080i vilket resulterat att spelet körs i 720p istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Jag kan välja att spela i 576, 720P, eller 1080i..Så valet är rätt så självklart för min del. Förresten, jag avmarkerade 1080i vilket resulterat att spelet körs i 720p istället! Då väljer man 720p. Skulle ha varit skillnad om det var 1080p. 720p > 1080i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Spelar ni som "ont" eller "god"? Vad har respektive livsstil för fördelar och nackdelar? Själv spelar jag nog "god" med tanke på att min honor är på max och jag har ranken hjälte. Klarade sista uppdraget för några timmar sen men tydligen ska man kunna göra en liten grej till efteråt...vet dock inte vad, har dessutom en liten streak där jag inte har avbrutit ett uppdrag en enda gång, så kollar man min stats ser man (inte för att skryta) "times missions cancelled: 0" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Då väljer man 720p. Skulle ha varit skillnad om det var 1080p. 720p > 1080i Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? Aja, hur som helst.. Jag fick nyligen det andra deadeye systemet och det sög verkligen.. Det markerar kryss över fienden av sig själv. Det är ju betydligt mer känsla om man får sikta själv. Finns det något sätt att återställa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? Aja, hur som helst.. Jag fick nyligen det andra deadeye systemet och det sög verkligen.. Det markerar kryss över fienden av sig själv. Det är ju betydligt mer känsla om man får sikta själv. Finns det något sätt att återställa detta? Levla till 3, kombination av båda. annars, nej tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Levla till 3, kombination av båda. annars, nej tyvärr. Finns fusk som gör att man kan välja nivå, men då kan man inte spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? Kör du 1080i så tar frameraten några smällar. Om du inte har märkt nått, så spelar det väl ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Är de verkligen bättre att ha 720p markerat istället för 1080i? i är bäst med stillsamma filmer utan så mycket action då bilden annars kan haka upp sig lite och lämna spår. p är bättre för TV-spel och Actionfilm. 1080i har bättre bildkvalitet men klarar hastiga rörelser mycket sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Då var spelet beställt. 488kr på Komplett.se. Synd bara att det står att normal leveranstid är 10 dagar + att spelet inte finns i lager(ska komma in idag). Nåja...bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Någon som spelat ut det då, sett credits rulla? *Efter storyn(brutala spoilers)* Sjukt bra story, de lät John dö, huvudkaraktären, ett drag jag aldrig sett i ett "GTA-spel". Men det var ett snyggt drag att senare låta sonen ta över. Dock tyckte jag det absolut sista uppdraget (I remember my family eller vad det hette) kändes lite hafsigt. Jag hade velat se lite längre dialog och liksom större humiliation av Ross när man skjöt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Själv så tyckte jag att Remember My Family var ett bra bonusuppdrag. Ett hastigt, smutsigt slut. Precis så som det ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Då var spelet beställt. 488kr på Komplett.se. Synd bara att det står att normal leveranstid är 10 dagar + att spelet inte finns i lager(ska komma in idag). Nåja...bara att vänta. tro mig, detta är sååååå värt väntan, speciellt till så billig slant du hitta de för ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts