Crusader Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Om man fångar och rider in en häst. Kan man sälja den eller något sådant då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Om man fångar och rider in en häst. Kan man sälja den eller något sådant då? Då kan ju alltid skjuta den, stycka upp den och sälja skinnet och köttet (typ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 (redigerad) Då kan ju alltid skjuta den, stycka upp den och sälja skinnet och köttet (typ). Jo, det har jag märkt knickhuvud. Men jag hade tänkt något snällare. Jag har precis fångat en snygg grön häst men jag vet inte vad jag ska göra med den. Smarar jag den så försvinner väl min vanliga häst eller? Edit: Jag läste att om man fångar en häst så finns den sedan att köpa i affärer. Synd att man inte kan sälja den utan måste köpa den. Jag håller med om att man inte kan riktigt gämföra GTAIV med RDR. Det blir som att försöka gämföra Oblivion med Fallout 3. En liten klaga. Måste det bli ett sådant liv varända gång man skjuter? Jag kan förstå det i GTAIV men det här ska vara vilda western. Man skjuter en kråka ute på landet och alla springer i full panik och skriker. Redigerad 20 maj, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 En liten klaga. Måste det bli ett sådant liv varända gång man skjuter? Jag kan förstå det i GTAIV men det här ska vara vilda western. Man skjuter en kråka ute på landet och alla springer i full panik och skriker. Det räcker ju även att bara dra fram sin revolver i t.ex Armadillo för att folk ska gå helt bananas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Jag har precis fångat en snygg grön häst En grön häst? Vad är det för en ras? Marsian-häst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 NU HAR JAG SPELET, AAAAAAH HÄR SKA SPELAS! TAGG TAGG TAGG Sitter fan och darrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 En grön häst? Vad är det för en ras? Marsian-häst? Man skulle kunna tro det. Trodde först att den hade ett skynke över sig eller något sådant. Det var på natten så troligen skulle det vara en svart häst. Tyvärr så försvann den medans jag letade efter någonstanns att förvara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Jävla skit! Kommer inte kunna spela RDR innan måndag, det kom inte idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 (redigerad) Fick spelet, spela några uppdrag... men då RROD! Om jag har tur så satt strö, sladden för löst. Håller tummarna! Redigerad 21 maj, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Har gjort några uppdrag i Mexiko nu, och allt jag kan säga är: Mexiko > All Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 @SimonJ: Vad irriterande. Var hade du bokat? Fick spelet, spela några uppdrag... men då RROD! Om jag har tur så satt strö, sladden för löst. Håller tummarna! Aj, det låter inte bra. Vet själv av erfarenhet hur det är att få RROD. Och det här var ju knappast ett passande tillfälle heller. Hoppas det fixar sig snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Aj, det låter inte bra. Vet själv av erfarenhet hur det är att få RROD. Och det här var ju knappast ett passande tillfälle heller. Hoppas det fixar sig snabbt. Kan man kanske dra slutsatsen att det fixades då han inte skrivit mer. Spelet låg i brevlådan imorse, installerade på hårddisken och lirade lite singleplayer, men multiplayer var nog fan where it's at. Roligt i början när man red runt på sin åsna och skjöt folk. Får dock lira vidare SP så jag får repet som jag kan leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 En fråga: Jag blev anfallen av en kvinna som försökte ta min häst. Jag band henne och la henne på min häst. Vad gör jag nu? Finns där någonstanns man kan lämna in henne eller är jag helt enkel tvungen att släppa henne? Och varför står det "victim" på henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 (redigerad) Aj, det låter inte bra. Vet själv av erfarenhet hur det är att få RROD. Och det här var ju knappast ett passande tillfälle heller. Hoppas det fixar sig snabbt. Gick att starta igen, tror det var strömsladden. Lampan på stora "boxen" lös också rött. Har inte lagt av mer nu iaf @ Panimala Haha, svårt att slita sig nu Fan vad brutalt, såg nyss en tjej i saloonen i bli styckad till döds. Hann inte hjälpa henne Min reaktion var "Måste hjälpa tjejen som skriker!" kommer ut på gatan och ser henne få kniven i sig "Faaan! " skjuter mannen i huvudet. Men båda ligger döda på marken. " ...................." Redigerad 21 maj, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 @SimonJ: Vad irriterande. Var hade du bokat? Jag bokade på Elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 (redigerad) Var och köpte Limited Edition på Elgigaten idag, så nu jävlar ska det spelas! Redigerad 21 maj, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Jag bokade på Elgiganten. Sucks =( Min kusin beställde oxå det på Elgiganten, han fick det igår! Multiplayer är freaking awesome! Lirar med min kusin och en polare, sjukt ball. Adda Nerheden (360) om ni vill vara med och leka outlaws och döda p12s! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Sucks =( Min kusin beställde oxå det på Elgiganten, han fick det igår! Multiplayer är freaking awesome! Lirar med min kusin och en polare, sjukt ball. Adda Nerheden (360) om ni vill vara med och leka outlaws och döda p12s! Addade dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 (redigerad) Jag besökte Game och Core Store idag i jakt på RDR - men det var, inte helt oväntat, slutsålt. På ett sätt kanske det var lika bra eftersom att jag har en hel del läxor att göra över helgen. Blir att köpa spelet på Tisdag eller Onsdag istället! Det ser för övrigt ut att vara mycket bättre än gta iv, speciellt med alla sidoaktiviteter och liknande. Redigerad 21 maj, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Som någon nämnt här(orkar inte kolla bak) så håller jag med om att när man hoppar med hästen så ser animationen lite B ut. Har inte märkt något annat dåligt med animationerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts