Jultomten Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Ser riktigt nice ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Ser riktigt nice ut! Indeed it does. Kanske kan bli ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Indeed it does. Det blir ett köp. För mig då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Några av grejerna som fick mig att fastna för RDR var något jag läste i en preview från Gamespot: A dedicated "ecology" system ensures you'll encounter snakes, armadillos, cougars, wolves, coyotes, mountain lions, buzzards and even bears along your journey. ...expect to get the occasional friendly invite such as sharing a campfire meal with some pilgrims after dark. Fan så mysigt Redigerad 5 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) NY TRAILER! DET SER JU BARA SÅ JÄVLA NAJS UT ! Förstår inte varför spelet inte hypas! För övrigt så står det på Rockstars officiella hemsida att spelet släpps i April nästa år. Nästan ett halvår EDIT: Är det bara jag som älskar John Marstons röst? Badass! Redigerad 1 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Fan vad grymt detta kommer bli. Är enormt peppad. GTA i västern-miljö med något Rockstar hitills aldrig användt : DJUR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Fan vad grymt detta kommer bli. Är enormt peppad. GTA i västern-miljö med något Rockstar hitills aldrig användt : DJUR! Ska bli riktigt kul att ge sig ut i vildmarken med en bössa, smyga sig på ett bergslejon, skjuta djuret, ta skinnet och sälja det. Härlig fritidssysselsättning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 http://www.gametrailers.com/video/gameplay...-red-dead/59978 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 http://www.gametrailers.com/video/gameplay...-red-dead/59978 Oh, snap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 http://www.gametrailers.com/video/gameplay...-red-dead/59978 AAAAAAAW YEEEEAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Eller hur. Var inte speciellt hajpad alls tidigare, men efter den där videon... Fy fan. Vill ha nuuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Jag tycker det ser lite FÖR mycket ut som GTA4. Men det är ju iofs pga. att det är samma motor den kör på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Men jesus kristus vad grymt. Fan vad jag vill ha nu. Det är ju som ett nytt GTA spel! FETT FETT FETT! Jag ser fram emot att bara gå bersark och ställa till mayham i byarna. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Fy fan vad jag vill ha det här spelet, NUUUUUUU! Såg ju hur najs som helst ut! Någon som vet om det kommer ett demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 (redigerad) http://www.gametrailers.com/video/gameplay...-red-dead/59978 OMFG SÅ JÄVLA SNYGGT DET SER UT!!!! HUR VERKLIGA RÖRELSER SOM HELST!!! SNYGGARE ÄN UNCHARTED 2!!!!! HYPE HYPE HYYYYYPE!!! Älskar att få se lite Rockstarhumor också! (Gubben som inte förstår hur telefonen funkar). Så jävla typiskt Rockstar Games Den här videon bekräftar bara vad jag alltid vetat, RDR kommer utmana Mafia 2 om GOTY. Redigerad 16 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Fy fan vad jag vill ha det här spelet, NUUUUUUU! Såg ju hur najs som helst ut! Någon som vet om det kommer ett demo? Rockstar släpper väl aldrig demos. Så det tror jag inte Riktigt grymt spel, kommer absolut hamna i min hylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Det är nog rätt svårt att göra demos av free-roam spel tyvärr . Brutal Legend är ett undantag, men det demot utspelade sig på en linjär del av kartan som man inte kommer åt senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Det är nog rätt svårt att göra demos av free-roam spel tyvärr . Brutal Legend är ett undantag, men det demot utspelade sig på en linjär del av kartan som man inte kommer åt senare. Svårt tror jag inte. Skate och Skate 2 lyckades ha demon, det är bara att släppa en del av kartan. Men som nån sa, Rockstar har inte släppt ett demo på länge (om nånsin?), så dom lär inte göra det nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Med tanke på att Rockstar inte har släppt något demo sen GTA 2 tror jag inte dom gör det nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Kan nog bli jävligt tufft, men det är samtidigt jävligt starka GTA IV-vibbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts