Pixiegnom Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Varför betala för multiplayer när du kan få det gratis? Come, join the PS3 army posse Redigerad 13 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Tänkte bara höra vad ni ska köpa spelet till? Ps3 eller 360? Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Jag faller för grupptrycket och svarar på frågan: PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Ps3 så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Ps3, självklart... Nu har jag dessutom fixat både plats i vardagsrummet och nätverkskabel ut dit, såå, det blir nog ett köp ganska tidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 PS3 blir det. Kommer dock inte köpa det nära releasedagen utan väntar ett tag, har inte riktigt tid för det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Xbox 360 givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Personligen tycker jag xbox för där finns achievements. Och att fixa mer gamerscore kan vara väldigt underhållande Playstations trophys bryr man sig inte om på samma sätt. Same shit om man tänker på det Currency på points för att XBL kostar. Hade trophys varit currency hade PSN kostat. Oh and, jag förhandsboka PS3 copy såklart, kommer va najs att köra free roam multi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Synd att PS3 ägare och 360 ägare inte kan få rida ihop . Vad är det rent tekniskt som förhindrar detta? Olika servrar? Vanlig enkel rivalitet mellan Sony och Microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Hur många av er har kört Gunslingers-appen på facebook? Rätt kul faktiskt. Skrev en relativt matig recension av spelet på RockstarBase. http://www.rockstarbase.com/?p=4124 Och en liten hemmagjord fan-teaser/trailer för appen och spelet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Synd att PS3 ägare och 360 ägare inte kan få rida ihop . Vad är det rent tekniskt som förhindrar detta? Olika servrar? Vanlig enkel rivalitet mellan Sony och Microsoft? Jag tror det senare är det som hindrar. För där finns spel som delar servrar med konsoller och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 (redigerad) Hur många av er har kört Gunslingers-appen på facebook? Rätt kul faktiskt. Skrev en relativt matig recension av spelet på RockstarBase. http://www.rockstarbase.com/?p=4124 Jag är inne dagligen och duellerar! Som jag skrev på sidan innan: Red Dead Redemption: Gunslingers är verkligen otroligt beroendeframkallande! Jag brukar aldrig falla pladask för några Facebook apps, men just RDR: Gunslingers är verkligen något utöver det vanliga! Min karaktär heter Red "The Deadman" och föddes 1850 i Death Valley! Vad heter din karaktär? Just nu är min Outlaw på lvl 12 och har [skryt]vunnit fler dueller än han har förlorat[/skryt] Redigerad 14 april, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Svårighetsgrader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Varför snackar ni om Facebook i en Red dead redemption tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Varför snackar ni om Facebook i en Red dead redemption tråd? ? De pratar om en Red Dead Redemption applikation på facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Förhandstitt från Gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 (redigerad) ? De pratar om en Red Dead Redemption applikation på facebook. Okej, men det är ju inte spelet.. så.... meh nvm. Läste nyss artikeln, fan va nice spelet ser ut! Redigerad 20 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 När det gäller Deadly Assassin Outfit, War Horse Steed och Golden Guns (som man får med Limited Edition) så verkar det som att man måste låsa upp dem genom att avklara vissa utmaningar. För Deadly Assassin Outfit så gäller det: Jag vet inte hur man låser upp de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts