chucky.swe Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Nån desperat 21 år gammal person med alldeles för mycket tid för sitt eget bästa, sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 En kille i klassen hade aftonbladet.se uppe. När jag såg vilken skola det var blev jag för några minuter faktiskt riktigt orolig för dig, Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Jag satt i D-huset, det huset på skolan som evakuerades sist, och jag tror att vi var tredje sista klassen på hela skolan att evakueras ifrån platsen. Vi satt i fyra och en halv timme i en liten datasal, fick inte gå på toa eller byta rum och vi fick ingen lunch medans poliserna gick utanför våra fönster och slängde i sig mackor ifrån Lökens Jag var inte orolig en sekund, däremot var jag rädd för min flickväns skull och jag vet flera som var livrädda. Att man dessutom firar ett halvår med flickvännen och hade planer för kvällen... Ja, jag tror att det kallas "ironi" Anyways, någon mer på forumet som går på Eskil? EDIT: Jag kan tillägga att ja, det var 4chan och för er som inte läst Eskilstuna-Kurirens hemsida så kan jag säga att personen har blivit gripen, sagt att det var ett skämt och släppts Redigerad 4 februari, 2009 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 En kille i klassen hade aftonbladet.se uppe. När jag såg vilken skola det var blev jag för några minuter faktiskt riktigt orolig för dig, Kicken. Du var inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag var inte orolig en sekund, däremot var jag rädd för min flickväns skull och jag vet flera som var livrädda. Att man dessutom firar ett halvår med flickvännen och hade planer för kvällen... Ja, jag tror att det kallas "ironi" Varför förstördes dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Har en del vänner på St. Eskil (bl.a Kicken) och det är klart att man blev lite orolig men vi vet allihopa att om Kicken tappar tålamodet slår han ner dörren och tar sig ut ifrån skolan. (<3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Har en del vänner på St. Eskil (bl.a Kicken) och det är klart att man blev lite orolig men vi vet allihopa att om Kicken tappar tålamodet slår han ner dörren och tar sig ut ifrån skolan. (<3) Aaah, klassiker. Kom osökt att tänka på den när en vän i klassen berättade att han slog hål i en vägg när han inte kunde sova inför ett prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Hahahahahahaha! Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat. Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Ni skulle hört kickens historia om skoldagen i vent, Rikskriminalpolisens Anti-Stab kanal... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Hahahahahahaha! Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat. Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick! Ja, det skulle aldrig kunna hända i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Stell och Mathias, var inte allt för säkra på det. Jag är hundra på att det en dag kommer att hända, kanske inte under våran livstid men någon gång. I go with the odds. Och Mathias, planerna blev inte direkt förstörda, men min flickvän hade svårt att njuta av en mysig kväll på Ming Palace efter att ha varit extremt orolig över mig och vad som hände på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Stell och Mathias, var inte allt för säkra på det. Jag är hundra på att det en dag kommer att hända, kanske inte under våran livstid men någon gång. I go with the odds. Exakt, sverige måste ju också följa trenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Sjukt skämt av 21-åringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Exakt, sverige måste ju också följa trenden Nej, men psykfall finns i alla länder, eller har jag fel? EDIT: Har skrivit i min blogg om det som hände. Finns att läsa här Redigerad 5 februari, 2009 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Hahahahahahaha! Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat. Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick! IPbannad? CP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 IPbannad? CP? Självklart. För andra gången dessutom, varför byter telia aldrig mitt IP?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) Stell och Mathias, var inte allt för säkra på det. Jag är hundra på att det en dag kommer att hända, kanske inte under våran livstid men någon gång. I go with the odds. Men gosh... Redigerad 6 februari, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Typiskt kicken att vara med om såna här saker.. Don't hurt our kicken. Har en del vänner på St. Eskil (bl.a Kicken) och det är klart att man blev lite orolig men vi vet allihopa att om Kicken tappar tålamodet slår han ner dörren och tar sig ut ifrån skolan. (<3) Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Ja, det skulle aldrig kunna hända i Sverige.Stell och Mathias, var inte allt för säkra på det.Men gosh... Ett litet instick, bara för att undvika fler missförstånd - Mathias var ironisk när han sade "Ja, det skulle ju aldrig kunna hända i Sverige". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Hahahahahahaha! Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat. Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick! Proxy ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts