Arman Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Om ni tror på mig och att GTA San Andreas kommer ut några månader efter Vice City realesen så fråga gärna nåt om spelet. 1. Spelet kommer föreställa San Fransisco CA 2. I spelet kommer det finnas en röd gigantisk bro (som Golden Gate bron i San Fransisco) 3. Spelet kommer utspela sig nånstans mellan 70-2000-talet 4. Stadens klimat kommer att ha sol nästan varje dag 5. Man KANSKE kommer kunna cykla 6. Polisbilarna är typiskt Kalifornien polisbilar (svart-vita). Har ni några övriga frågor om San Andreas så fråga här jag svarar på frågorna varje dag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Om ni tror på mig och att GTA San Andreas kommer ut några månader efter Vice City realesen så fråga gärna nåt om spelet. 1. Spelet kommer föreställa San Fransisco CA 2. I spelet kommer det finnas en röd gigantisk bro (som Golden Gate bron i San Fransisco) 3. Spelet kommer utspela sig nånstans mellan 70-2000-talet 4. Stadens klimat kommer att ha sol nästan varje dag 5. Man KANSKE kommer kunna cykla 6. Polisbilarna är typiskt Kalifornien polisbilar (svart-vita). Har ni några övriga frågor om San Andreas så fråga här jag svarar på frågorna varje dag! det var väl ett jävla tjat. allvarligt talat bryr jag mig inte så mycket nu när VC kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 det var väl ett jävla tjat. allvarligt talat bryr jag mig inte så mycket nu när VC kommer ut. Vadå ett jävla tjat! Tänk om nån skulle sagt samma sak om Vice City typ 1,5 år innan den släpps. Om du inte tror mig så behöver du inte göra det! Men när det "kanske" släpps ut så är du väl inte så intresserad, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Jag är interesserad av varje titel även om det är långt kvar tills dom kommer ut......och vaddå ett jävla tjat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 vart har du läst det? skriver du det kanske det ä lite fler som tror på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Kommer det att snöa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) F*N VA ONÖDIGT ATT DRA UPP EN SÅ GAMMAL TOPIC! Redigerad 23 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 F*N VA ONÖDIGT ATT DRA UPP EN SÅ GAMMAL TOPIC!!! Men vadå? han verkade kunna allt om spelet... så jag undrade om det kommer att snöa nångång efter 200 nätter i spelet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts