Renard Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Vad vill du ha fotat Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Vad vill du ha fotat Stell? gief bild on gammal tant jao, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Vi borde införa en regel om att man inte får önska bilder på människor eftersom det blir så problematiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Jag har en bild på en gammal tant jag tog med mobiltelefonen här om dagen, men jag glömde lapp med mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Ska försöka ta kort på en tant genom fönstret imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 (redigerad) Okej, då försöker vi igen. En ny regel är att det inte är tillåtet att efterfråga bilder på människor. I övrigt ska bilderna följa de vanliga forumreglerna. edit: Lade till -Om ingen postar efterfrågad bild inom 48 timmar är hatten fri. 1. Jag nämner ett föremål* 2. Då ska du bege dig ut och söka efter det föremålet, ta bild, antingen med hjälp av någon annan som tar bild och du står vid föremålet. Eller så skriver du ditt namn och "@ gtasajten" på ett A4-papper. 3. När du tagit bilden så ska du ladda upp den här (om du är först dvs). 4. I samma post ska du editera in det nya föremålet. MEN.. .. Om det kommer mer än ett bidrag under en väldigt kort stund så måste hattägaren godkänna bilden. (Alltså punkt 5-6) 5. Hattägaren måste godkänna bilden innan hatten går vidare. 6. När bilden är godkänd av hattägaren, så går hatten vidare till dig. *Föremålen ska helst vara utomhus. En visp, gaffel, soffa eller liknande som de flesta har hemma i huset kan bli för lätt. Regler: - Bilderna måste vara tagna för det här tillfället, det vill säga, du får inte ta en bild från förra sommaren när du lyckligtvis stod brevid en lyktstolpe. (Som personen med hatten bad om) - Om du "tagar" ett föremål med ett A4-papper så måste texten vara tydlig. - Om personen med hatten dröjer mer än 24 timmar från att ha svarat rätt till att nämna nästa föremål så har vem som helst rätt att "ta hatten". -Om ingen postar efterfrågad bild inom 48 timmar är hatten fri. -Bilder på människor är inte tillåtna. --- Jag vill ha en bild på en staty av något slag. Redigerad 22 november, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Att ge sig ut på kvällspromenad eller att inte ge sig ut på kvällspromenad, det är frågan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Jag ska ut på promenad, men vet inte om det finns en staty i närheten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Fan, glömde bort den här idag, får knäppa en bild imorrn istället, går ju förbi en staty på väg från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Fan, glömde bort den här idag, får knäppa en bild imorrn istället, går ju förbi en staty på väg från skolan. Oops missade tåget (och skoldagen). Imorrn så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Oops missade tåget (och skoldagen). Imorrn så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Eftersom att det gått över 48h så tar jag härmed hatten. Jag vill ha en bild på en tvättmaskin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Då vill jag ha en bild på en översnöad/insnöad/kalla det vad du vill bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Solklart godkänd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Intresset i tråden är ganska svalt, men jag vill ändå testa att requesta bild på en STOR bok! Hoppas på lite battle här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Stor bok som i tjock bok eller stor bok som i stor bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Intresset i tråden är ganska svalt, men jag vill ändå testa att requesta bild på en STOR bok! Hoppas på lite battle här nu. Om jag varit hemma hade jag tagit den hur enkelt som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Stor bok som i tjock bok eller stor bok som i stor bok? Det får tolkas fritt! Kommer det fler än ett bidrag (kom igen nu ) så korar jag vinnaren imorgon kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 http://img140.imageshack.us/img140/5455/boook.th.png Du får alltså inte bara en bild på den ädlaste av svenska textsamlingar, utan du får också följande: 1) En tvättbjörn 2) En halv katt 3) Rosa penna på grönt papper 4) En kärleksförklaring 5) Alan Shearer från forna dagar 6) Näsdukar Ja, det var väl allt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts