Plaisir Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Men wtf, jag lade upp min request på en fredag. Ingen av er som äter godis över helgen? Med "extremt mycket" menar jag förstås att t e x en skål räcker. Inte jag. Jag är såååå nyttig förvånar ärligt talat mig hur lite godis jag äter nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Men wtf, jag lade upp min request på en fredag. Ingen av er som äter godis över helgen? Med "extremt mycket" menar jag förstås att t e x en skål räcker. Bleh :| Jag som åt godis några timmar sen. Lätt att glömma den här leken ibland, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Men wtf, jag lade upp min request på en fredag. Ingen av er som äter godis över helgen? Med "extremt mycket" menar jag förstås att t e x en skål räcker. Det närmsta jag kommer är det här, och där har jag ingen lapp Tog bilden igår btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag litar på dig. Wu Zi Mu har hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) Jag litar på dig. Wu Zi Mu har hatten. Bara för att det var ett döläge Jag vill ha bild på ett pack kondomer. Använd en spegel, så du kan ta bild på dig hållande i förpackningen. Inga lappar tillåtna just för den här Redigerad 8 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Bara för att det var ett döläge Jag vill ha bild på ett pack kondomer. Använd en spegel, så du kan ta bild på dig hållande i förpackningen. Inga lappar tillåtna just för den här LOL! Bara en bråkdel, vart fan är resten?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 LOL! Bara en bråkdel, vart fan är resten?! Haha Epic pic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Haha Epic pic Någon var ju tvungen.. 70% av antalet medlemmar hänger inte i loungen. 15% är mideråriga, 10% oskulder, 3% har inga kondomer, 1% har, men vågar inte och så är det jag. Jag vill ha en bild på en kassaapparat. Hoppas inte kassörskorna ställer en massa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag vill ha en bild på en kassaapparat. Hoppas inte kassörskorna ställer en massa frågor. Fan att jag inte ska jobba på ett tag, hade varit roligt att ta en bild där jag själv satt i kassan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 LOL! Bara en bråkdel, vart fan är resten?! Mark Hoppus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Har en kassaapparat på vinden (fråga inte varför) Kanske knäpper en bild senare. Lite jobbigt bara att den enda kameran jag har sitter på min laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Har en kassaapparat på vinden (fråga inte varför) Kanske knäpper en bild senare. Lite jobbigt bara att den enda kameran jag har sitter på min laptop Mobilisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag vill ha en bild på en kassaapparat. Hoppas inte kassörskorna ställer en massa frågor. Finns det verkligen inga linslusiga kassaapparater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Finns det verkligen inga linslusiga kassaapparater? Kassaapparater Finns det nog gott om, men inga modiga forumiter som törs dra fram en lapp och fota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Fegisar. Jag kommer dock stå pall. Postade inte mina kondomer för intet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Ska försöka smygfota kassan imorn.. Redigerad 14 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 http://i41.tinypic.com/1zvpoic.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 http://i41.tinypic.com/1zvpoic.jpg Haha, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Sluta fjanta omkring i alla andra trådar Stell, ge mig hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Sluta fjanta omkring i alla andra trådar Stell, ge mig hatten! Det tar emot, det där är en jävla happy meal leksak du har hemma.. ..men leken dör väl annars, era fega kräk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts