Nik. Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/20090203.jpg passade på när jag var nere i byn och lämnade tillbaka hyrfilm ^^ Jag.. vill.. ha en bild på... ett femkronors-mynt som ligger ute på gatan! borde inte vara så svårt att fixa Hatt is urs! edit. NY SIDA SOM FAN. Redigerad 3 februari, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 http://pici.se/pictures/GCKemXhkN.jpg Fail, I know. Men att fota det blanka pappret samt femman på nära håll när det är mörkt UTAN blixt är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 http://pici.se/pictures/GCKemXhkN.jpg Fail, I know. Men att fota det blanka pappret samt femman på nära håll när det är mörkt UTAN blixt är omöjligt. Fniss ^^ hatten är din! Tycker att reglen om att bilden måste bli godkänd bara bör gälla när det blir en massa som håller på samtidigt, annars kan leken bli seeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Fniss ^^ hatten är din! Tycker att reglen om att bilden måste bli godkänd bara bör gälla när det blir en massa som håller på samtidigt, annars kan leken bli seeg Väldigt bra med tips, det är ju trots allt en BETA Om det kommer mer än ett bidrag under en väldigt kort stund så ska hattägaren godkänna bilden. LÄS FÖRSTA POSTEN "3. När du tagit bilden så ska du ladda upp den här (om du är först dvs). 4. I samma post ska du editera in det nya föremålet. MEN.. .. Om det kommer mer än ett bidrag under en väldigt kort stund så måste hattägaren godkänna bilden. (Alltså punkt 5-6) 5. Hattägaren måste godkänna bilden innan hatten går vidare. 6. När bilden är godkänd av hattägaren, så går hatten vidare till dig." Redigerad 3 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Mjam. Då det är en beta! Ta en bild när du står brevid en pizzabagare! (Om den är emot reglerna,) En bild på något som är gjort i lego! Redigerad 3 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 En bild på något som är gjort i lego! Det sista jag gjorde innan jag ställde ner legot i förrådet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Det sista jag gjorde innan jag ställde ner legot i förrådet. Hat is yours! Levande människor och arbetare kanske känns lite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Då ska ni få klä på er och gå utomhus för denna. Bild på "modellnumret" på en Volvo V70, årsmodell/modell i allmänhet spelar ingen roll. Alltså "V70" nere till vänster på bakluckan. http://www.vv.se/filer/32864/Bild_4_volvo_v70.JPG Redigerad 3 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Då ska ni få klä på er och gå utomhus för denna. Bild på "modellnumret" på en Volvo V70, årsmodell/modell i allmänhet spelar ingen roll. Alltså "V70" nere till vänster på bakluckan. http://www.vv.se/filer/32864/Bild_4_volvo_v70.JPG Fan kunde du inte tagit vilken volvo med ett V som helst istället? Farsan köpte ju ny i går morse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Fan kunde du inte tagit vilken volvo med ett V som helst istället? Farsan köpte ju ny i går morse Mkay då, bara för att leken ska fortsätta komma igång. Redigerad 3 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) http://pici.se/pictures/mKYFuVgAP.jpg Jag vill se en hockeyklubba Edit: Tänkte att det var lika bra att skriva vad man önskar att se på nästa bild direkt så får folk se vilken bild som blir godkänd och sen ta bild. Fast nu när jag tänker efter så kan det ju vara bra o hålla det för sig själv tills man fått hatten så att ingen snor det. Redigerad 3 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Jag vill se en hockeyklubba Bild godkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Mitt bidrag till Plaisir Nästa föremål är lite svårare.. Eftersom det inte är alla som har en, men nästa föremål ska vara en snöskoter. Inte Scooter. Redigerad 4 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Jaaaa, äntligen någon som man kan fota, sorry för dålig skärpa på namnet men orkade inte gå fram. Eftersom jag antar att inga fler kommer skicka en bild så väljer jag En kostym/kavaj Någon som kan gissa VAD för skoter det är? Redigerad 4 februari, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Slog två flugor i en smäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Någon som kan gissa VAD för skoter det är? En Ski Doo Summit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Slog två flugor i en smäll. klart du har hatten! En Ski Doo Summit? Ja, lite för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag skulle vilja ha kort på en kyrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag skulle vilja ha kort på en kyrka. Hmmm.. Hinner jag blir det S:t Lars senare under dagen. Kanske ska ta med mig lappen o ta kortet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_6928.jpg Jag vill ha en bild på... en buss! Redigerad 4 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts