Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Tjo, jag kom på en ny lek som kan roa oss gtasajtare. Jag har inte sett den på något annat forum, så vi går till instruktionerna med en gång. 1. Jag nämner ett föremål* 2. Då ska du bege dig ut och söka efter det föremålet, ta bild, antingen med hjälp av någon annan som tar bild och du står vid föremålet. Eller så skriver du ditt namn och "@ gtasajten" på ett A4-papper. 3. När du tagit bilden så ska du ladda upp den här (om du är först dvs). 4. I samma post ska du editera in det nya föremålet. MEN.. .. Om det kommer mer än ett bidrag under en väldigt kort stund så måste hattägaren godkänna bilden. (Alltså punkt 5-6) 5. Hattägaren måste godkänna bilden innan hatten går vidare. 6. När bilden är godkänd av hattägaren, så går hatten vidare till dig. *Föremålen ska helst vara utomhus. En visp, gaffel, soffa eller liknande som de flesta har hemma i huset kan bli för lätt. Regler: - Bilderna måste vara tagna för det här tillfället, det vill säga, du får inte ta en bild från förra sommaren när du lyckligtvis stod brevid en lyktstolpe. (Som personen med hatten bad om) - Om du "tagar" ett föremål med ett A4-papper så måste texten vara tydlig. - Om personen med hatten dröjer mer än 24 timmar från att ha svarat rätt till att nämna nästa föremål så har vem som helst rätt att "ta hatten". -Om ingen postar efterfrågad bild inom 48 timmar är hatten fri. -Bilder på människor är inte tillåtna. Exempel: Lajnux har hatten. Lajnux: Föremålet är: En snöskyffel. Wu Zi Mu: Här är mitt bidrag. Lajnux: Jag godkänner bilden, hatten är din. Wu Zi Mu: Det nya föremålet är: En a-brunn. /Exempel Så se till att ha med dig ett A4 med ditt nickname i bakfickan, man vet aldrig när det kan behövas. ---------------------------------------------------------------------- Det första föremålet är... ett elskåp! Vad är det? se här! Redigerad 24 november, 2010 av Wu Zi Mu uppdaterade reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Intressant lek, men se till att den får godkännande först! edit: my bad, jag måste skaffa mig bättre koll! Redigerad 2 februari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Vilket görs här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&start=300 Låter kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Jag PMade Umberto som gav godkännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Fan vad win, detta kan bli kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Blixtkameran är borta just idag... Aarrrg Redigerad 2 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Elskåpet utanför ska få besök Är det inte mörkt? Jag ska lätt följa den här leken, och bidra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Här har du ditt elskåp! http://pici.se/pictures/fwmzapTvd.jpg Ta en bild på valfritt djur med ditt nick @ gtasajten intill. Redigerad 2 februari, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) http://pici.se/thumbs/t_otjEnKEEZ.gif Oj. Fyra minuter försenad. Aja. (Editerad post, Giz var först) Redigerad 2 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_6927.jpg ammagaad, glömde @gtasajten.. ajja om det gälls, nya föremålet.... en Stoppskylt! Redigerad 2 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Mycket intressant! Regelförslag bara: Hattägaren måste godkänna bilden. Det blir så rörigt annars, två personer lägger upp rätt bild under samma tid och båda föreslår olika saker, sedan svarar fem personer på varje ny sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Mycket intressant! Regelförslag bara: Hattägaren måste godkänna bilden. Det blir så rörigt annars, två personer lägger upp rätt bild under samma tid och båda föreslår olika saker, sedan svarar fem personer på varje ny sak. Jo, jag har funderat på det. Risken finns att det kan bli lite segt då. Men vi testkör med det. Från och med nu måste hattägaren godkänna bilden innan nästa person får hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 om det gälls, nya föremålet.... en Stoppskylt! Buuu, tänk på oss stackars lantbor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Buuu, tänk på oss stackars lantbor. Tänk på oss stadsmänniskor som bara har rödlysen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Ska man ut i snön nu bara för att få hatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Ska man ut i snön nu bara för att få hatten? Ja och leta föremålet^^ Sjukt intressant lek ska följa denna lek och kanske lägger upp nåt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) http://img207.imageshack.us/img207/7595/picturewy6.th.jpg Jag vill se en valfri produkt ifrån en ica butik (saken måste befinna sig i butiken, alltså kortet ska tas i butiken.) Edit: inväntar hattägarens beviljande Redigerad 3 februari, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Kom igen, skärpning nu kan inte vara så svårt att hitta en stoppskylt! timing Nik.! u has the hat [youtube-old]Y_5HpiQnKPU[/youtube-old] Redigerad 3 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 som sagt, en ica prudukt, tex deras lösvikts potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/20090203.jpg passade på när jag var nere i byn och lämnade tillbaka hyrfilm ^^ Jag.. vill.. ha en bild på... ett femkronors-mynt som ligger ute på gatan! borde inte vara så svårt att fixa Redigerad 3 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts