Seasick Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Låter som virus virus sök datorn eller så formaterar du. Sen med processor så måste du köpa nytt moderkort om du ska ha en ny processor. Näe jag virussöker varannan vecka så det är inte det. Vet inte vad det kan vara. Han i dataaffärn sa att det är processorn som behövs kollas på. Jag har 2800Mhz .. e det litet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) Näe jag virussöker varannan vecka så det är inte det. Vet inte vad det kan vara. Han i dataaffärn sa att det är processorn som behövs kollas på. Jag har 2800Mhz .. e det litet eller? Du kanske borde fundera lite mer på hur man använder sig av forumet Det finns en knapp som heter , tryck på den för att svara på ett inlägg. Felet du gjorde nu var att göra en , när du egentligen skulle posta ett inlägg. Ontopic: 2800 Mhz är mer än tillräckligt för att spela flashspel på Internet. Redigerad 1 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts