Alle090 Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Ja, så som Topic namnet. Helt plötsligt har min Sidebar försvunnit. Och när jag trycker på togglesidebar så funkar det ändå inte :-/ Har prövat att rensa temp filer och skit men icke sa nicke OBS:: FUNKAR INTE I NÅGON AV MINA TRE WEBBLÄSARE ::OBS IE8 Firefox 3 Google Chrome Hur går jag tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Vafan, står 'toggle side panel' till vänster och den fungerar för mig. Redigerad 2 februari, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 lol, jag drömde att sidopanelen var borta, efter att ha läst tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts