Siana Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Transfomers = barnfilm Den är inte värd att se. Ungefär så sa folk om Batman när The Dark Knight hade premiär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpleviolet Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Transformers filmen är ju ren kärlek. Ja astöntig och patriotisk men jag nostalgitrippade ändå genom hela filmen. Den är ju så jävla häftig!! Den är bra på ett sätt som AvP2 är asbra eller på det sätt Army of Darkness är världens bästa film. För det ska vara så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 NY TRAILER!!! Snacka om att jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 NY TRAILER!!! Snacka om att jag längtar! Åh fy fan va spänningen ökar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts