Crusader Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 http://img229.imageshack.us/img229/213/transformers2opmf7.png Handling: Starscream återvänder till jorden med nya Decepticons för att fortsätta sin kamp mot Autobots och har ett specifikt mål i sikte: Sam Witwicky. Det blir upp till Optimus Prime och de andra Autobots att skydda deras unge människovän. Men det hela blir destuvärre när en urgammal fiende återvänder, kallad "The Fallen". Teaser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 1:an var grymt bra tycker jag, hoppas 2:an är minst lika bra. Har väntat ett tag på denna, släpps till sommaren va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 1:an var grymt bra tycker jag, hoppas 2:an är minst lika bra. Har väntat ett tag på denna, släpps till sommaren va? Jepp. 26 Juni. (glömde skriva det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Tyckte om 1:an starkt, hoppas att denna levererar lika bra då (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Taggad taggad taggad! Älskar första filmen, nu jävlar ska här peppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Du glömde det vikigaste. Är Megan Fox med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Oooohh, Säxigt. Hoppas denna blir bättre än 1:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Du glömde det vikigaste. Är Megan Fox med? Tänkte på precis samma sak när jag gick in i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Hoppas att 2:an blir bättre än 1:an, jag gillade aldrig den första filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Du glömde det vikigaste. Är Megan Fox med? Enligt IMDB, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Du glömde det vikigaste. Är Megan Fox med? Hon är ju med i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Paramount Pictures Corp.. Hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) 15 senaste youtube klippen jag försökt se som länkats här på forumet har på något sätt ej varit möjliga att visa. Så grymt irriterande. EDIT: Typo Redigerad 2 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 15 senaste youtube klippen jag försökt se som länkats här på forumet har på något sätt ej varit möjliga att visa. Så grymt irriterande. EDIT: Typo Michael Bay har väl försökt allt för att hålla filmens innehåll hemligt så länge som möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Istället för att använda YouTube så kan ni ta ett besök på Piratskeppet, jag tror ni hittar trailern i HD i en av tunnorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Teasern i HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Transfomers = barnfilm Den är inte värd att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Transfomers = barnfilm Den är inte värd att se. Okej Älskade 1:an så hoppas 2:an åtminstone blir lika bra Och Megan Fox Redigerad 2 februari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Teaser 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Teaser 2 Fan va små kåt man börjar bli på filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts