T-bone vendez Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) 1: http://www.tuvstarr.se/handskarbl.jpg/handskarbl-full;init:.jpg 2: ser något ut så här 3: har ingen rätt bild fast de ser ut så här VAD SKA JAG KÖPA? Redigerad 31 januari, 2009 av T-bone vendez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Beror på vad du skall göra... Gäller det toalettbesök så rekommenderar jag skeden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-bone vendez Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Beror på vad du skall göra... Gäller det toalettbesök så rekommenderar jag skeden. jo. altså jag ska färga om min dator. jag behöver handskar så at jag inte får färg på händerna, spritpennor behöver jag til att måla den, skeden ska jag äta corn flakes med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) jo. altså jag ska färga om min dator. jag behöver handskar så at jag inte får färg på händerna, spritpennor behöver jag til att måla den, skeden ska jag äta corn flakes med. Varför frågar du då vad du skall köpa för? Då måste du ju köpa alla tre grejerna, är inte detta ganska uppenbart tycker du? Edit: Sedan är du väl inte så förbannat naiv att du tror att du kan färga datorn med tre spritpennor hoppas jag. Alkoholen kommer att avdunsta och färgen flagna. Du måste ha rejäla grejer... http://www.freewebs.com/johanssons-rorfirma/Spray.JPG Finns bättre sked här. den passar dig nog bättre. =) http://www.etacbutiken.se/webshop/index.ph...e/category/116/ Redigerad 31 januari, 2009 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Epic thread. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-bone vendez Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Varför frågar du då vad du skall köpa för? Då måste du ju köpa alla tre grejerna, är inte detta ganska uppenbart tycker du? Edit: Sedan är du väl inte så förbannat naiv att du tror att du kan färga datorn med tre spritpennor hoppas jag. Alkoholen kommer att avdunsta och färgen flagna. Du måste ha rejäla grejer... http://www.freewebs.com/johanssons-rorfirma/Spray.JPG du tror inte att jag kan hälla på trä lim och sedan rita med pennerna? så färgen fasnar? makes sense to me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Reported. Vote: Vit sked. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) du tror inte att jag kan hälla på trä lim och sedan rita med pennerna? så färgen fasnar? makes sense to me Jag blir så trött... Nej du kan inte hälla på trälim, för att sedan måla på det. Trälim kan endast användas på trä, och din dator är inte gjord utav trä. Så vida du inte har Fred Flintstones begagnade dator. Då har du blivit lurad min gode man. Reported. Ah, det är ett troll. Tack gode gud, trodde först att det var någon vars föräldrar var syskon... Redigerad 1 februari, 2009 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-bone vendez Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Jag blir så trött... Nej du kan inte hälla på trälim, för att sedan måla på det. Trälim kan endast användas på trä, och din dator är inte gjord utav trä. Så vida du inte har Fred Flintstones begagnade dator. Då har du blivit lurad min gode man. ohh.. det här är en svår nöt att knäcka.. om jag inte kan ta trälim. va fasiken för lim kan jag andvända? kom inte med spydiga komentarer nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 kom inte med spydiga komentarer nu! Orora dig inte, du är för dum för att förstå dem ändå. Seså stick här ifrån nu innan forumets rottweiler attackerar dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Sluta ge honom uppmärksamhet, Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) Vote: Snygga handskar! 2009 blir de turkosa tygdiskhandskarnas år. Jag är först ut! Redigerad 1 februari, 2009 av Cinekadens Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 SUG MIN, JLVA FITTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts