Cyper Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Med mina drygt 600-700 speltimmar på San Andreas så har jag kört det mest. Det höll helt enkelt längst eftersom variationen på i princip allt var så jävla fet. Trött på Los Santos och dess stekande sol? Dra till San Fierro! Trött på storstaden? Dra till en mysig liten by! Trött på byar? Dra ut i skogen! Trött på skogen? Dra till öknen! Trött på att ditt safehouse ligger dåligt till? Köp ännu ditt sjunde! Trött på CJ? Modifiera hela snubben från topp till tå! Trött på bilen? Modifiera bilen! Trött på att vara på marken? Flyg iväg! Trött på alla pengar? Spela bort dem i Las Venturas! Trött på att vara på ytan? Simma under den! Trött på att vältränad? Ät dig fet! Trött på rivaliserande gäng som angriper dig? Fixa bort dem! Trött på att vara en nobody? Bli kungen som äger nästan allt! Trött på att vara motordriven? Cykla eller gå! Trött på att hålla dig på marken? Hoppa fallskärm! Trött på att köra dåligt? Dra till bil,båt, flygplan eller motorcykel-skolan! Osv.. Osv... Redigerad 19 mars, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Har kört både San andreas och Vice city otroligt mycket, III:an har också många timmars spelande. Svårt att rösta på en men jag tror.. att SA är det jag spelat mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Definitvt GTA: Vice City i förhållande till hur kort det är jämfört med San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Vice City följt av San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Jag körde Vice City väldigt länge och väldigt mycket; men jag var också extremt hypad på San Andreas. Trots allt så blev det San Andreas som jag spelat mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pww Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Helr klart Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Vote: San Andreas... Ligger måååååånga timmar bakom det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Vote: Vice City Det mest UNDERBARA Gta spel, där har man minnen. Självklart är Gta Sanandreas tätt efter. FAN va minnen, man moddade, cruisade och man minns alla wierd saker så som att man drunkar när man nuddar vatten (vilket gjorde det mysigare ute i vattnet) och radion GGGGgggaaaaaaaahhhhh, Vice City med RAGE motorn!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Utan tvekan San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 1. SA 2. IV 3. III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Måste installera SA igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PSPgamer Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Vice city stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZlAy3R^ Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Jag har kört San Andreas i sen jag var 7år men jag slutade spela det när IV kom ut sen dess har jag typ bara spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Jag har kört San Andreas i sen jag var 7år men jag slutade spela det när IV kom ut sen dess har jag typ bara spelat det. Om San Andreas släpptes när du var 7 år gammal är du väl lite för ung för detta forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts