Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Själv har jag nog kört San andreas mest Fixade pollen lite. /Henki Redigerad 1 februari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Åh, Vice City! Mitt första och bästa Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Intressant poll! Kan faktiskt säga en hel del om vilken "generation" folk tillhör här. Såg att pollen var lite knasig så jag tog mig friheten att både ändra och lägga till alternativ. Hoppas det är ok. Själv måste jag ha spelat rätt mycket Vice City i mina dagar, kanske har jag spelat SA längre men det borde inte vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Det är GTA-SA inget snack om saken det var då jag började få åldern inne, har kört alla spel men inte lika mycket som när jag spelade SA som mest. Kom ihåg att det var så kul att Free Roama men nu verkar jag förlorat intresset för det. Nu är det att försöka få 100% på spelet och sen sätta det i hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Spelar fortfarande Vice City dagligen.. Det blir en självklar röst för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Jaha.. Nu kom det nya alternativ. Hade de alternativen funnits när jag röstade så hade jag röstat GTA (1). Nu föll dock min röst på GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Jaha.. Nu kom det nya alternativ. Hade de alternativen funnits när jag röstade så hade jag röstat GTA (1). Nu föll dock min röst på GTA 3. Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Done. Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Kör själv GTA rätt ofta, jag har ett antal checkboxar i mitt huvud jag måste kryssa i innan jag kan uppleva inre frid. Att klara GTA är en av dem, tillsammans med att klara hela Starcraft och Warcraft II. [ ] Klara GTA [X] Klara Warcraft II - The Tides Of Darkness [ ] Klara Warcraft II - Beyond The Dark Portal [X] Klara Starcraft - Originalkampanjen (Ep. 1, 2, 3) [ ] Klara Starcraft - Brood War (Ep. 4, 5, 6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Spelar fortfarande Vice City dagligen.. Det blir en självklar röst för mig. Är det stuntningen som håller motivationen uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Starcraft serien är sjukt svår enligt mig, särkilt Brood War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Det jag har kört mest är GTA III, då var jag bara 9 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Har kört SA mest har haft det sen -05, men tog bort för ungefär en månad sen och ska snart installera de igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Det står mellan Grand Theft Auto(1) som jag lirade skitmycket när jag var liten och San Andreas. Jag tror att det är det senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Svårt att svara på då jag tror att jag har lirat de flesta ungefär lika mycket (utom London som jag lirat minst) men jag misstänker att det är GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Är det stuntningen som håller motivationen uppe? Japp. Jag har inte spelat storyn på många år för att jag ska få en skönare spelupplevelse den dagen jag bestämmer för at spela igenom det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Utan att ens fundera en sekund så kan jag säga Vice City. Det leder överlägset, vet inget exakt antal speltimmar då jag blivit tvungen att radera tidigare sparfiler och börja om ett par gånger, men det är mycket, väldigt mycket! GTA III, som ändå var det första GTA jag körde kommer god tvåa, säkert ganska nära VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Det blir nog GTA III. Visst GTA 1 och 2 spenderade man väldigt många timmar på men 3an är bara för mycket! Höll nästan på i 2 år med bara uppdragen då det är enligt mig, det svåraste GTA av alla(dock inte spelat IV). På den tiden var 3D spel . Även efter att man klarat ut storyn så var det en jädra massa kvar att göra jämfört med SA då man slutade spela efter alla uppdrag. Redigerad 3 februari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Lätt GTA: San Andreas eller GTA IV har svårt att komma på vilket utav dem jag spelat mest. Väldigt svårt. Det får bli oavgjort på något sätt. Jag vet att jag har spelat alla tidigare GTASpel jättemycket också, och älskade dem, men förr i tiden var det inte lika vanligt att spela så ofta och så länge som man (jag) gör nu. Dessutom så var en timme förut länge. Nu är en timme ingenting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Min röst går till San Andreas följt av Vice City Främst på grund av den varierade miljön, den stora friheten, den extremt passande musiken för de olika miljöerna/platserna och den alldeles specialla "SA-PS2 känslan". Spel känslan i VC är dock än mer älskvärd kan tilläggas. Tycker också det är riktigt skoj att bara åka omkring och utforska eller löpa amok tillsammans med en polare i flerspelarläget. Med tanke på att storyn är så pass underhållande och långvarig finns det ingen ursäkt att spela igenom den med jämna mellanrum. När jag tänker efter så var det över ett år sedan senaste genomspelningen. Får bli till att starta en ny imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts