eminem33 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 nu har jag skaffat ny dator så nu fan vill ja bli skrämd vad finns de för bra skräck spel där ute? dead space finns men de är väll inte så läskigt eller? ska ja vänta tills fear 2 kommer? när kommer de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Prova Condemned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 nu har jag skaffat ny dator så nu fan vill ja bli skrämd vad finns de för bra skräck spel där ute? dead space finns men de är väll inte så läskigt eller? ska ja vänta tills fear 2 kommer? när kommer de? Silent hill spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Dead Space är ett "hoppa-upp-och-skita-ner-byxorna-totalt" spel enligt mig iaf! Fallout3 har sina läskiga stunder det med! Doom3 har sina stunder det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Testa Penumbra Black plagaue eller Condemned. Bara de två spelen som har fått mig skit rädd. När ja spelade både Penumbra Overture och Black Plague så har ja nästan fått hjärt attacker och skitit på mig vid vissa stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Gamla klassiska DOOM måste du skaffa! Tanka dosbox, sedan är det bara att googla på gratis dos-spel så ska du se att du hittar DOOM på 9/10 sidor. Man blir visserligen inte jätterädd nu för tiden, men ack vilken nostalgikick man får! Annars vill jag tipsa om Condemned 2, Dead Space eller valfritt F.E.A.R-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 F.E.AR. är något att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Gamla klassiska DOOM måste du skaffa! Tanka dosbox, sedan är det bara att googla på gratis dos-spel så ska du se att du hittar DOOM på 9/10 sidor. Man blir visserligen inte jätterädd nu för tiden, men ack vilken nostalgikick man får! Ja, och det är det som spelet lever på. Underhållningsvärdet för folk som aldrig spelat det är väl inte direkt jättehögt nuförtiden. ---- Det läskigaste spelet jag har spelat är Aliens versus Predator 2. Det är iofs rätt gammalt och inte direkt jättebra men marinekampanjen skrämmer sjukt mycket fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Prova Condemned. Åhh vad sugen jag blev på att spela det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 F.E.A.R. 2 FTW Finns demon på det nu och när jag köde det så.....Jao....Det var juu lite läskigare än F.E.A.R. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Som tidigare nämt här, Condemned (båda) och Penumbra (båda) är ju grymma på att skrämma folk ur stolen. Usch edit: Stavar som en KRATTA. Redigerad 31 januari, 2009 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Kom på ett till som verkligen skrämde skiten ur mig, jag spelade det aldrig själv utan jag såg bara på. call of cthulhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Silent Hill 5 kommer den 27 feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Silent Hill 5 kommer den 27 feb. NVM Redigerad 31 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Doom 3 - En sen natt - Ensamm - Mörk rum = ORGASM! Silent Hill Barbie serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Doom 3 - En sen natt - Ensamm - Mörk rum = ORGASM! Jo, men nu var det ju inte en orgasm han var ute efter. Isåfall kan jag rekommendera 3D Sex villa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Kom på ett till som verkligen skrämde skiten ur mig, jag spelade det aldrig själv utan jag såg bara på. call of cthulhu call of cthulhu var inte så läskigt det enda ja satt skit nervös var när man fick springa som en jävla gris och stressa sönder sig när man skulle sova. Sen vad är det som är exakt läskigt med FEAR 1? Blev inte rädd för det lilla minsta i spelet men har inte testat 2:an änn. Både jag och min kompis satt och körde FEAR 1 inte nån av oss blev rädda så ja förstår inte varför många blir rädda av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 call of cthulhu var inte så läskigt det enda ja satt skit nervös var när man fick springa som en jävla gris och stressa sönder sig när man skulle sova. Sen vad är det som är exakt läskigt med FEAR 1? Blev inte rädd för det lilla minsta i spelet men har inte testat 2:an änn. Både jag och min kompis satt och körde FEAR 1 inte nån av oss blev rädda så ja förstår inte varför många blir rädda av det. Klart det inte är läskigt om man har sällskap. Skräckspel ska man spela ensam, sent på kvällen i ett mörkt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Jag körde även FEAR 1 sent också en kväll när det var mörkt kände inget heller. Så ja förstår inte vad det läskiga är med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Silent hill spelen Absolut elit-spel. De är tom. värrre än resident evil. Är man inte ett nervvrak så blir man det när man sitter och spelar själv på natten. Ett givet köp för alla nervsammanbrott-sugna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts