Renard Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Hej! Jag letar efter ett bra, gratis program där man kan spela in långa inspelningar med mikrofon. Windows inbyggda "Ljudinspelaren" är ju inte särskillt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Hej! Jag letar efter ett bra, gratis program där man kan spela in långa inspelningar med mikrofon. Windows inbyggda "Ljudinspelaren" är ju inte särskillt bra. http://www.mymusictools.com/download/voice-recorder/ har dock inte testat någon Redigerad 31 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Finns det någon snygga sida där man kan ladda upp en MP3 fil så att andra kan lyssna på den direkt på sidan? Typ som Youtube, men istället för video, mp3. AudaCity Open Source Avancerat Gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 AudaCity Open Source Avancerat Gratis! Det där blev nog lite fel va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Det där blev nog lite fel va.. Varför? Det är ju ett röstinspelningsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Varför? Det är ju ett röstinspelningsprogram Quoten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Quoten... Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Det där blev nog lite fel va.. Haha, Mjo. Lite. Jag kör med IE8 så det är lite problem so far Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Haha, Mjo. Lite. Jag kör med IE8 så det är lite problem so far Okej Det är fullversionen av IE8 nu va? Har inte haft så mycket koll Testade bara betan och den var inte direkt övertygande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Jepp, IE8 är nu icke Beta. Mycket säxiga funktioner, men har lite problem som te.x 1. SKIT seg start via start meyn, men start av klick på länk startar mycket snabbare. 2. När jag öppnar en ny tab från favoriter så laddar det i ca 30 sek innan det kommer fram, om inte det krashar det vill säga. 3. Kompabilitets problem, Ibland inne på sajten så när jag quotar någon så refreshar IE8 sig och säger att den hoppade in i kompabilitets läga för äldre scriptade sidor. Då försvinner quoten och jag måste gör om den, Lite fuckat. MEN, Det är fortfarande snabbare än mitt FF3 (tweakad) och det funkar SJUKT fint på min lappe med Win 7. Så det är något med Vista och IE8. Men Google Chrome är snabbats här hemma än SORRY för gigantisk offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts