Frusciante Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Jag har utryckt min åsikt och du ber mig hålla käft. seriöst, så borde du respektera min åsikt lika mycket som jag respekterar att folk också sörjer honom. Jag har inte dissat honom på något sätt liksom. (och folk säger att jag har en taskig attityd) Sant, så att du drog in månlandningen och förintelsen var ganska onödigt eller hur! Grejen är att din attityd om döden är helt absurd. Därför tycker jag att du lika gärna kan hålla käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Jag tycker att vi antingen bannlyser alla R.I.P-trådar som inte handlar om forumiter, eller skapar ett helt nytt forum för dem. Jag föredrar det första. Inte tillräckligt många bryr sig, och även om dem bryr sig så blir det ingen diskussion om det. Posterna i topics som denna innehåller oftast endast "R.I.P", "Synd" och liknande. Nej. Folk dör varje dag, och man borde egentligen inte bry sig om att en känd person dör om det inte direkt påverkar en. Om kungen eller stadsministern eller någon liknande dör kan jag förstå att folk vill diskutera, men en person som denna. Hade aldrig hört talats om honom. Synd att han dog, men jag personligen bryr mig inte mer om att han dog än någon annan som jag inte vet vem det är. Redigerad 31 januari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Kanske är lite fel forum att diskutera en person som gjorde något makalöst 1959 där majoriteten av medlemmar i ålder är runt 20-strecket. För farsan till exempel var det en stor händelse att en svensk person blev världsmästare i boxning på 1950-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Jag tycker att vi antingen bannlyser alla R.I.P-trådar som inte handlar om forumiter, eller skapar ett helt nytt forum för dem. Jag föredrar det första. Inte tillräckligt många bryr sig, och även om dem bryr sig så blir det ingen diskussion om det. Posterna i topics som denna innehåller oftast endast "R.I.P", "Synd" och liknande. Nej. Folk dör varje dag, och man borde egentligen inte bry sig om att en känd person dör om det inte direkt påverkar en. Om kungen eller stadsministern eller någon liknande dör kan jag förstå att folk vill diskutera, men en person som denna. Hade aldrig hört talats om honom. Synd att han dog, men jag personligen bryr mig inte mer om att han dog än någon annan som jag inte vet vem det är. Det tycker jag också. Eller så kan vi skapa en kändis tråd där man kan snacka om alla kändisar.. Redigerad 31 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Jag har utryckt min åsikt och du ber mig hålla käft. seriöst, så borde du respektera min åsikt lika mycket som jag respekterar att folk också sörjer honom. Jag har inte dissat honom på något sätt liksom. (och folk säger att jag har en taskig attityd) Men är din åsikt ens relevant i det här fallet? Tillför din åsikt något? Är den konstruktiv på något sätt? Svar: nej, nej och nej - det enda dina skriftliga spyor får till stånd är att folk irriterar sig på dig och tråden går offtopic. Det gäller förresten alla i den här tråden som har skrivit att de inte vet vem han var osv - har ni inte något vettigt att komma med ska ni ge fan i att skriva. Personligen har jag endast en diffus vetskap om vem IJ var och har således undvikit att skriva i den här tråden (tills nu då). Jag tycker att vi antingen bannlyser alla R.I.P-trådar som inte handlar om forumiter, eller skapar ett helt nytt forum för dem. Håller inte med. Är det en hyfsat känd person tycker jag att man kan starta "RIP-trådar" men diskussionen i tråden ska isf handla om personens liv och gärningar och inte bestå av en massa fullständigt onödiga RIP-inlägg och "jag-vet-inte-vem-han-var"-inlägg osv. De kan "vi" bannlysa om något ska bannlysas. stadsministern http://susning.nu/Stadsminister -- Sorry för ot. Redigerad 31 januari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-bone vendez Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 har aldrig sett hennes filmer, men rätt åt henne att hon är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 har aldrig sett hennes filmer, men rätt åt henne att hon är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 har aldrig sett hennes filmer, men rätt åt henne att hon är död trolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Sant, så att du drog in månlandningen och förintelsen var ganska onödigt eller hur! Historia har ingen etikett, det är något vi minns och därför ska allt som skapar uppståndelse registreras och skrivas in i historieböckerna. Det är liksom skitsamma om det är något man vill minnas eller något man inte vill minnas. Lite drygt att du ska ha ett sånt' tunnelseende... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) Men är din åsikt ens relevant i det här fallet? Tillför din åsikt något? Är den konstruktiv på något sätt? Svar: nej, nej och nej - det enda dina skriftliga spyor får till stånd är att folk irriterar sig på dig och tråden går offtopic. Det gäller förresten alla i den här tråden som har skrivit att de inte vet vem han var osv - har ni inte något vettigt att komma med ska ni ge fan i att skriva. Personligen har jag endast en diffus vetskap om vem IJ var och har således undvikit att skriva i den här tråden (tills nu då). Eh den är så pass relevant som någonting annat i ett "ämne" som detta, och skriftliga spyor? kom igen, det ända jag skrev var "Folk dör varje dag. R.I.P till alla som dog inom samma dag som Ingemar Johansson... fuck, jag hatar uppmärksammade dödsfall!". Om det är det som folk hakar upp sig på nu och ett nytt fall av "emo säger aldrig något vettigt" så är det fan pinsamt. Efter det så quote'a Jazz mig med en liten sarkastiskt inlägg (wich is coolio) och jag svarade tillbaka lika sarkastiskt, hur fan skiljer mina "skriftliga spyor" från andras då?! Kom igen för fan, jag målas lite som en asshole på det här forumet men sanningen är att jag inte är otrevligare eller skriver ovettigare saker än en annan. Redigerad 1 februari, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Eh den är så pass relevant som någonting annat i ett "ämne" som detta, och skriftliga spyor? kom igen, det ända jag skrev var "Folk dör varje dag. R.I.P till alla som dog inom samma dag som Ingemar Johansson... fuck, jag hatar uppmärksammade dödsfall!". Om det är det som folk hakar upp sig på nu och ett nytt fall av "emo säger aldrig något vettigt" så är det fan pinsamt. Efter det så quote'a Jazz mig med en liten sarkastiskt inlägg (wich is coolio) och jag svarade tillbaka lika sarkastiskt, hur fan skiljer mina "skriftliga spyor" från andras då?! Kom igen för fan, jag målas lite som en asshole på det här forumet men sanningen är att jag inte är otrevligare eller skriver ovettigare saker än en annan. Du kan börja med att sluta ta allting så extremt personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Jag vart lite smått förvånad att så många inte visste vem Ingo var. Även fast det är nästan 50 år sen han vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Värt att göra en tråd så fort någon gammal kändis dör, vad är meningen med tråden? "ujujuj han är död snyft". Ja det är väll tråkigt antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Nyhetsrapportering är ju aldrig fel. Själv tycker jag att det borde finnas en "Obituary"-tråd, så att man kan diskutera dessa dödsfall på ett ställe. Och jättetråkigt att Ingo är död ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts