Jump to content

Ingemar Johansson död inatt

SilentViper
 Share

Recommended Posts

När ja skulle sova inatt så hörde ja på radion att Ingemar Johansson var död och trodde inte först mina ögon på det. Eftersom han var så står så tänkte ja att han var värd en tråd

Ingemar Johansson

Ingemar Johanssons död

För er som inte vet vem han var

Ingemar Johansson wiki

Ja väldigt synd att han skulle lämna oss men vila i frid :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ja skulle sova inatt så hörde ja på radion att Ingemar Johansson var död och trodde inte först mina ögon på det. Eftersom han var så står så tänkte ja att han var värd en tråd

Ingemar Johansson

Ingemar Johanssons död

Ingemar Johansson wiki

Förlåt, men jag måste. Men det är ju väldigt tråkigt att han är död. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingemar Johansson

Ingemar Johanssons död

Ingemar Johansson wiki

Du trodde inte dina ögon när du hörde att han var död? edit: go fucka a ducka kattälskaren!

Well, inte för att det spelar någon större roll men han var trots allt den sista vita världsmästaren, men Floyd har väl väntat på honom ett tag i Nangijala nu ändå.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, vi kanske ska ta och skita i månlandningen och förintelsen också: Historia är ju ganska onödigt.

Ja det tycker jag, för alla vet ju att varje gång människan landar på månen så är det för första gången och du kan ju resa till Tyskland och se svältande judar levande tillsammans i läger när som helst. Men jag tycker att när kändisar som t.ex. boxare (som det finns otroligt många av) dör så uppmärksammar vi dem och känner att det är mer synd att dem dör än någon annan på denna jord.

Sarkasm works both ways biatch!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det tycker jag, för alla vet ju att varje gång människan landar på månen så är det för första gången och du kan ju resa till Tyskland och se svältande judar levande tillsammans i läger när som helst. Men jag tycker att när kändisar som t.ex. boxare (som det finns otroligt många av) dör så uppmärksammar vi dem och känner att det är mer synd att dem dör än någon annan på denna jord.

Deras död uppmärksammas eftersom den berör mer folk en vissa andra. Mer folk känner till och sörjer Ingo än Bodil, 93.

Ett exempel är när Antonio Puerta dog, massvis med fotbollsfans sörjde hans död även fast dom inte mött honom. Varför? För att dom sett han spela och tyckt om honom.

Så håll käften och visa lite respekt för i helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorg är individuellt, om du uppfattar det som att "vi" sörjer Ingemar mer än den okände soldaten är det ditt problem, Ingemar Johansson har i vilket fall som helst skapat historia och det finns många som ser upp till honom även om du inte gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okänd snubbe för mig men om ingen skulle dö skulle jorden inte varit ett så rymligt ställe som det kan tyckas vara nu. :confused:

Så, vila i frid.

Ingemar var mer känd and vad en okänd person är.

Det menar du inte?

Och så kommer det alltid vara väl samma sak när Ronny Peterson eller Colin McRae dog så var det allt fler som sörjde dom två för de var mer kända personer och att folk kommer fortfarande ihåg dem.

Respektera de döda? :D

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deras död uppmärksammas eftersom den berör mer folk en vissa andra. Mer folk känner till och sörjer Ingo än Bodil, 93.

Ett exempel är när Antonio Puerta dog, massvis med fotbollsfans sörjde hans död även fast dom inte mött honom. Varför? För att dom sett han spela och tyckt om honom.

Så håll käften och visa lite respekt för i helvete.

Jag har utryckt min åsikt och du ber mig hålla käft. seriöst, så borde du respektera min åsikt lika mycket som jag respekterar att folk också sörjer honom. Jag har inte dissat honom på något sätt liksom. (och folk säger att jag har en taskig attityd)

Sorg är individuellt, om du uppfattar det som att "vi" sörjer Ingemar mer än den okände soldaten är det ditt problem, Ingemar Johansson har i vilket fall som helst skapat historia och det finns många som ser upp till honom även om du inte gör det.

Sant, så att du drog in månlandningen och förintelsen var ganska onödigt eller hur!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor