Tryd3r Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) Hejsan:) Jag klarade GTA-SA upp till 98% nånting under 2005. Det jag inte klarade var Zeros uppdrag "Supply Lines" där man skulle flyga ett leksaksflygplan och skjuta ner några personer. Jag fick alltid slut på bensin och efter x antal försök tröttnade jag och slutade spela. I veckan såg jag en film på youtube där en person "Gtamissions" klarade det jättelätt. Hans knep var att glidflyga, för då tar inte bensinen slut. Oboy, jag blev glad när jag senare samma dag klarade uppdraget med mer än en halv tank kvar. Men såhär i efterhand är man nästan lite frustrerad att man inte tänkt på detta tidigare... Alla ni forumiter kanske visste det redan men jag hade aldrig hört det. Jag hoppas det här hjälper någon iallafall:) //Tryd3r Redigerad 30 januari, 2009 av Tryd3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Lol, jag klarade det här uppdraget på första utan att glidflyga. Jag har aldrig egentligen fattat vad det svåra är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Lol, jag klarade det här uppdraget på första utan att glidflyga. Jag har aldrig egentligen fattat vad det svåra är. Du är väl helt enkelt väldigt bra på att flyga flygplan:) Redigerad 31 januari, 2009 av Tryd3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Du är väl helt enkelt väldigt bra på att flyga flygplan:) Hahahahaha, Illousion bra på att FLYGA?!?!?!?!? Hahahahaha!!! Årets SKÄMT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Själv klarade jag aldrig de där uppdraget på ps2. Hatade det det där uppdraget. Lyckligtvis behövde man inte klara det för o gå vidare i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Hahahahaha, Illousion bra på att FLYGA?!?!?!?!? Hahahahaha!!! Årets SKÄMT Kul att man kunde bidra med nåt kul Är han känd för att vara dålig eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Kul att man kunde bidra med nåt kul Är han känd för att vara dålig eller vad? Snarare Alle som är känd för att vara helt blåst när det gäller "roliga" saker ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Snarare Alle som är känd för att vara helt blåst när det gäller "roliga" saker ... Hey, Det där var HÅRT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Hey, Det där var HÅRT! Men sant. Tryd3r, tack för tipset! Har själv aldrig haft problem, men det finns säkert andra som haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 På PS2 hade jag ett sju helvetes jävla problem med detta mission men sen när ja spelade på PC så klarade ja typ av detta uppdrag på förska försöket. Vet inte varför känns konstigt att flyga på PS2 när man spelar GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 PS2 svårt att flyga? snarare tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 PS2 svårt att flyga? snarare tvärtom... Ja jag tyckte det var svårt att flyga på PS2 med flyg planen. På PC tyckte ja det var så enkelt att ja lärde mig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Jag tyckte med det var svårt på PS2. men till slut så klarade jag det. Dock 3 år senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts