Jump to content

Skriva SMS på datorn?

Kebab
 Share

Recommended Posts

Vilka jävla idiotavtal ni har...

50 kronor i månaden för 3000 fria SMS, till alla (från) Sverige och sedan vanliga telefonkostnader (69/minut) kan man få genom Comviq Kompis SMS Special...

och Tux, det är 3000 fria SMS till alla när han laddar med 200, precis som på Halebop och alla andra ställen.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dyrt är det väl inte? Jag vet inget om deras priser men är inte dom billigare än dom flesta (Telia, telenor m.m.)?

Tillräckligt dyrt för den som inte har världens bästa inkomst.

Jag ringer aldrig när det gäller mobilen för jag tycker det blir för dyrt utan jag sms'ar bra mycket mer.

Jag skickade 19 sms häromdagen precis efter jag hade tankat på med 100 kr, efter dom 19 sms'en hade jag 70kr kvar.

Comviq Amigos däremot är bra mycket billigare, hur mycket vet jag inte men det är en viss skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker ingenting. :confused: Dock har jag hört hur dåligt nätet kan vara från min far, vars fru har Telenor.

Hela familjen här använder Telenor och vi bor INTE i centrum av Stockholm. Dom enda täckning droppar vi har är i tinnelbanan vid ett speciellt ställe annars funkar det prima. Men nu vet jag inte hur dina föräldrars tillstånd. :D

"I det första testet tog Telia hem segern. Enligt Mobil har Telia jämn och hög kvalitet i hela nätet – både i glesbygden och i städerna. Hela 99 procent av testsamtalen lyckades i Telias nät.

Näst bäst när det gäller röstsamtal var Tele2, följt av 3. Sämst klarade Telenor sig, som fick dåliga mätresultat både i Norrland och i södra Sverige."

- http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.106323

Du använder inte Vodafones nät då de inte verkar i Sverige. Telenor A/S köpte upp Vodafone Sverige AB och nätet tillhör således Telenor.

Jag sa/skrev aldrig att man använder Vodafone I sverige. Men utomlands så kan jag använda Vodafones nät utan gigantiska kostnader så som Telia och 3 tar. ;)

Om Telenor är billiga, NEJ. Dom är dyra, men dom ahr sjukt mycket tjänster, även tjänster som inte är för den vardadliga personenen utan företags nissar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela familjen här använder Telenor och vi bor INTE i centrum av Stockholm. Dom enda täckning droppar vi har är i tinnelbanan vid ett speciellt ställe annars funkar det prima. Men nu vet jag inte hur dina föräldrars tillstånd. :D

Jag sa/skrev aldrig att man använder Vodafone I sverige. Men utomlands så kan jag använda Vodafones nät utan gigantiska kostnader så som Telia och 3 tar. ;)

1. Konstigt att nätet är bra i Sveriges i särklass största stad. ;)

2. Ah, okej. Då förstår jag. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillräckligt dyrt för den som inte har världens bästa inkomst.

Jag ringer aldrig när det gäller mobilen för jag tycker det blir för dyrt utan jag sms'ar bra mycket mer.

Jag skickade 19 sms häromdagen precis efter jag hade tankat på med 100 kr, efter dom 19 sms'en hade jag 70kr kvar.

Comviq Amigos däremot är bra mycket billigare, hur mycket vet jag inte men det är en viss skillnad.

Lögn? Jag skickar sms för 1 kr till alla ( telia, telenor , comviq ) hur fan kan 19 sms ta 30 kr? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom du endast verkar skicka SMS, så tycker jag du borde tanka Comviq Kompis 195kr och få 3000 gratis SMS till alla nät. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.gratissms.se brukar jag använda. Du kan skicka 2 gratis sms per dag till vilken operatör som helst med ditt eget nummer.

Japp, är verkligen en sida att rekomendera, har det mesta man behöver och dessutom kan du fylla på dina "sms" hyffsat lätt till ett lågt pris. Ring bara ett speciellt nummer och du får sms för 50 öre och neråt (beroende på hur många sms du beställer)

ex 50 kr = 100 sms

ex 100 kr = 250 sms

ex 200 kr = 500 sms

Länk till kommentar
Dela på andra sidor