xstreem Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Som många av er vet så skapade det här ämnet enorma diskussioner och ingen av parterna vill ge med sig så därför anser jag att en poll får vara det avgörande fingret i spelet. Må bästa bild vinna. Bild 3 (dansande lejon) Det finns bara ett alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Vote: Bild 3! Den minns jag från när jag var ny här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Saken är väl i princip avgjord. Det dansande lejonet försvinner pga fusk och både solförmörkelsen och den mystiska killen ville inte ha sina bilder publicerade så det blir alltså 'sommar' som tar hem det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Saken är väl i princip avgjord. Det dansande lejonet försvinner pga fusk och både solförmörkelsen och den mystiska killen ville inte ha sina bilder publicerade så det blir alltså 'sommar' som tar hem det hela. Fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Men jag förstår inte, lejonet användes väl inte ens speciellt länge innan vi tog fram vintertemat? Hur kan alla tycka att den är så himla x_simpa_x-ig? Pja, jag valde den efter förra vinterns jultema, och hade den ända till december. Minns att jag skrev "Den stannar till sommaren åtminstone." och så flöt det på av bara farten. Saken är väl i princip avgjord. Det dansande lejonet försvinner pga fusk och både solförmörkelsen och den mystiska killen ville inte ha sina bilder publicerade så det blir alltså 'sommar' som tar hem det hela. Haha! Then sommar it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Sommar bilden är skön. Så den votade jag på. Men jag gillar Weeble and Bob också så Kenyas dansande lejon får väl hemsöka GTAsajten ett tag till då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Bild 3, dansande lejon. Varm och trevlig. Alternativt "sommar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Shall we call it a day? Lejonet vann överlägset kan man ju lätt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cojones Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 SOMMAR JAG VILL HA SOMMAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts