Lajnux Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Som många av er vet så skapade det här ämnet enorma diskussioner och ingen av parterna vill ge med sig så därför anser jag att en poll får vara det avgörande fingret i spelet. Må bästa bild vinna. Bild 1 (solförmörkelse) Bild 2 (kille som kanske pinkar) Bild 3 (dansande lejon) Bild 4 (sommar) Redigerad 29 januari, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Det här ska bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Tvåan, tillsammans med tillhörande signatur. Lejonet är charmigt, men inte oldschool nog. Solförmörkelsen gillade jag aldrig riktigt. Sommarbilden har lite för skrikiga färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 2an är enligt mig bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 3an. Allt annat är otänkbart, opersonligt och opassande. --- Rätt forumdel btw! Heja Lajnux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Bort med Lejonet, han var min grej back in the days! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Heja lejonet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Gillar lejonet, röstar på att den stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Lejonet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Where can you see lions? Only in... x_simpa_x's avatar! Forget Norway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 #2 och #4 är uteslutna. Annars spelar det ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Vote: ...äh, jag glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Självklart lejonet. Den och julavataren är ju de enda jag sett exotic använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Lejonet givetvis. Vote: (dansande lejon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Vem fan bryr sig.... Lejonet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Vem fan bryr sig.... Hittills 42 personer. ____ Det är ju enklast att snabbidentifiera x_simpa_x med lejonet, men jag har inte röstat på något alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Detta är väldigt enkelt. Det enda som verkligen kännetecknar x_simpa_x ( ) är ju lejonet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Men jag förstår inte, lejonet användes väl inte ens speciellt länge innan vi tog fram vintertemat? Hur kan alla tycka att den är så himla x_simpa_x-ig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Men jag förstår inte, lejonet användes väl inte ens speciellt länge innan vi tog fram vintertemat? Hur kan alla tycka att den är så himla x_simpa_x-ig? Jag har då alltid förknippat lejonet med simpa. Dessutom är den mycket mer "x_simpa_x" än de andra avaterarna. Möjligtvis är #2 ett alternativ, men långt ifrån ett lika bra alt. som #3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts