guardian Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 (redigerad) jag har några frågor om the sims 1.i the sims livin' large står det om nåt kvarter i readme filen under nya saker finns det nåt nytt kvarter eller menar dom samma gammla kvarter 2.kan man flytta med simsarna (till ett nytt hus) Redigerad 13 mars, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 jag har några frågor om the sims 1.i the sims livin' large står det om nåt kvarter i readme filen under nya saker finns det nåt nytt kvarter eller menar dom samma gammla kvarter 2.kan man flytta med simsarna (till ett nytt hus) 1. det är det vanliga kvarteret 2.ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Fins de inte 2 kvarter eller tänker jag fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 1. det är det vanliga kvarteret 2.ja hur flytar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 gå in på skapa familj stället vräk dom och sedan trycker du på ikonen med nån famlij och sedan ett hus efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 okej tack men hur vräker man dom (började spela igår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 okej jag har kommit p hur man vräker dom när jag ska installera house party skriver jag in nyckel koden men det blir en tom ruta över (jag ar en bränd version med koden på en lapp) :'( vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 inga warez på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 inga warez på forumet ska du säga SKOJA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 okej jag har kommit p hur man vräker dom när jag ska installera house party skriver jag in nyckel koden men det blir en tom ruta över (jag ar en bränd version med koden på en lapp) :'( vad ska jag göra? *ropar på warez hunter* gtaJäGarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts