Ghost_Hunter Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 tjena tjena.. på banan som heter Sankt Petersburg Revisited.. mitt buggar sej där.. snipern kan inte döda, de är bara ett ljud när man skjuter men det händer inget, så ja tog fiber wire på en av vakterna, tog hans deagle, sköt ner alla vakter på hela banan, tänkte gå upp å skjuta Sergei, men va fan.. han va en skyltdocka testade typ 10 ggr alltid samma.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 tjena tjena.. på banan som heter Sankt Petersburg Revisited.. mitt buggar sej där.. snipern kan inte döda, de är bara ett ljud när man skjuter men det händer inget, så ja tog fiber wire på en av vakterna, tog hans deagle, sköt ner alla vakter på hela banan, tänkte gå upp å skjuta Sergei, men va fan.. han va en skyltdocka testade typ 10 ggr alltid samma.. HAHA ! Vill du veta varför snipern inte kan döda? Det ÄR bara en attrapp! Haha, vad trodde du då? Jag kommer inte ihåg hur det var men det SKA vara en atrapp av den där gubben. Förlåt mig men det var faktiskt ganska roligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 HAHA ! Vill du veta varför snipern inte kan döda? Det ÄR bara en attrapp! Haha, vad trodde du då? Jag kommer inte ihåg hur det var men det SKA vara en atrapp av den där gubben. Förlåt mig men det var faktiskt ganska roligt! Är beredd att hålla med, det roligaste jag läst på hela dan. Hmm...kommer inte ihåg hur det är. Är det den där man möter e kopia av sig själv om man går till andra sidan av byggnaden?(Han skall stå vid ett fönster och snipra ut) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost_Hunter Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 :"> :"> :"> hehehe joo ja har märkt de nu.. hahahaha de tog ett tag men de finns juh faktist anledning till de me.. mitt hitman 2 har alltid buggat sej me save filerna.. cp skit.. å me musiken å ibland blir de svartvitt å så.. inte konstigt att ja trodde de hadde buggat sig igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 På en bana såg jag en kopia av mig själv komma springandes så jag sprang efter och han öppnade en dörr som brukar vara låst och inne i det mörka rummet började det brinna och han försvann! Jag som hade odödlighetsfusk påslaget :"> (brukar egentligen aldrig fuska men...) hursomhelst så kom jag inte ut därifrån för att dörren var låst! Men var kom han ifrån?? Jag fattar ingenting!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 exakt samma sak hände för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 På en bana såg jag en kopia av mig själv komma springandes så jag sprang efter och han öppnade en dörr som brukar vara låst och inne i det mörka rummet började det brinna och han försvann! Jag som hade odödlighetsfusk påslaget :"> (brukar egentligen aldrig fuska men...) hursomhelst så kom jag inte ut därifrån för att dörren var låst! Men var kom han ifrån?? Jag fattar ingenting!! Om det är den där banan som jag kallar "mellanöstern sjukhuset i ett palats" så ska du inte följa med din kopia, gå tillbaks till båten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Var vänliga ta allt framtida Hitman snack i denna topicen. Jag är väl medveten om att den här skapades innan. Men den här är bara inriktad på Hitman2, så. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts