Jump to content

hitman2

Blade87
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 8 months later...

Nu drar jag upp en gammal topic. Det känns onödigt att göra en ny för att jag har en fråga om HITMAN2.

Jag har klarat uppdraget som heter Park Meeting eller något sånt. Jag satte bilbomber på deras limousiner och klarade uppdraget och jag fick Silent Assain, men får man ingen belöning för silent assain? Jag tror att det stod i den här topicen att man får ett avkapat gevär? Jag har inte sett någon belöning!!??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu drar jag upp en gammal topic. Det känns onödigt att göra en ny för att jag har en fråga om HITMAN2.

Jag har klarat uppdraget som heter Park Meeting eller något sånt. Jag satte bilbomber på deras limousiner och klarade uppdraget och jag fick Silent Assain, men får man ingen belöning för silent assain? Jag tror att det stod i den här topicen att man får ett avkapat gevär? Jag har inte sett någon belöning!!??

kanske har fel men: 1 SA=sd ballers 2 SA= avsågathagelgevär 5 SA=Colt M4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska bra trailer, kanske inte visade så mycket men den var snygg.

Gillade att vår kära nummer 47 nu har en liten väska i vilken han hade en mängd vapen, Ballers och sniper bla.

I ettan hade han sniperväska och i tvåan baller väska, i trean blir det kombinationsväska, min hatt åker av där faktiskt.

I övrigt har IO utlåvat fler närstridvapen, Hatten av igen.

Nu måste jag bara köpa en hatt, tja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...