Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Silent assasin? är det en titel eller? Det får man om ingen lägger märke till en och den enda man dödat va den man skulle döda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Och om man får Silent Assasin får man först två ljuddämpade Ballar och sen en Sawed-off Shotgun! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Det får man om ingen lägger märke till en och den enda man dödat va den man skulle döda. Vad har man för privilegier som silent assasin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Vad har man för privilegier som silent assasin? Jag skrev ju det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag skrev ju det. Vi postade nästan samtidigt så jag såg inte att du redan skrivit det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Nu drar jag upp en gammal topic. Det känns onödigt att göra en ny för att jag har en fråga om HITMAN2. Jag har klarat uppdraget som heter Park Meeting eller något sånt. Jag satte bilbomber på deras limousiner och klarade uppdraget och jag fick Silent Assain, men får man ingen belöning för silent assain? Jag tror att det stod i den här topicen att man får ett avkapat gevär? Jag har inte sett någon belöning!!?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Nu drar jag upp en gammal topic. Det känns onödigt att göra en ny för att jag har en fråga om HITMAN2. Jag har klarat uppdraget som heter Park Meeting eller något sånt. Jag satte bilbomber på deras limousiner och klarade uppdraget och jag fick Silent Assain, men får man ingen belöning för silent assain? Jag tror att det stod i den här topicen att man får ett avkapat gevär? Jag har inte sett någon belöning!!?? kanske har fel men: 1 SA=sd ballers 2 SA= avsågathagelgevär 5 SA=Colt M4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 M4 kan man ju få av FN trupperna annars, lite finnes bara så. Försök att få dem att skjuta ner en av sina egna. sen springer du därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 M4 kan man ju få av FN trupperna annars, lite finnes bara så. Försök att få dem att skjuta ner en av sina egna. sen springer du därifrån. Men är det inte nästan lättare att få 5 SA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 såg att en trailer till Hitman 3 är ute. Kolla på fragzone.se eller 3dgamers.com eller www.hitmancontracts.se.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 www.hitmancontracts.se.... Punkt com! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Punkt com! lol...sant :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Ganska bra trailer, kanske inte visade så mycket men den var snygg. Gillade att vår kära nummer 47 nu har en liten väska i vilken han hade en mängd vapen, Ballers och sniper bla. I ettan hade han sniperväska och i tvåan baller väska, i trean blir det kombinationsväska, min hatt åker av där faktiskt. I övrigt har IO utlåvat fler närstridvapen, Hatten av igen. Nu måste jag bara köpa en hatt, tja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 JAAA 3:an har längtat länge, Äntligen ser man att dom är på fötter igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Jag längtar som fan...Undrar dock om spelet fungerar på min dator. Nu har jag en 1.2 ghz AMD Geforce 2 och 512 mb RAM. Har fortfarande försäkring kvar men när det är en-två månader kvar ska jag köpa ett "uppgraderingspaket" med moderkort, ram, processor m.m. Sen är det bara ett grafikkort kvar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Jag ser fram emot ett Hitman3. Det är ett spel som jag definitivt ska ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 klippte ihop ett hitman3 wallpaper. klaga inte på kvaliten, finns ju inte så mycke bilder att välja mellen (1280x1024) http://www.kalle-tech.com/thitman_bg.jpg (klicka på tumnageln för org storlek) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 klippte ihop ett hitman3 wallpaper. klaga inte på kvaliten, finns ju inte så mycke bilder att välja mellen (1280x1024) http://www.kalle-tech.com/thitman_bg.jpg (klicka på tumnageln för org storlek) snygg ska använda den men kan du göra den i 1024X768? PLZ den är "pixlig" för att jag har 1024... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Vassego. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Vassego. tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts