Blade87 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 någon som vet hur man klarar 3 banan där man ska döda två ryska generaler en kommer med en limosin i början Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 *harkel*annars går man ju in på den hära Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 (redigerad) någon som vet hur man klarar 3 banan där man ska döda två ryska generaler en kommer med en limosin i början Du ska ner i kloakerna och sen går du upp när du är under ett vattentorn som finns till vänster på kartan (tror jag) så klättrar du bara upp där. Så småningom ställer dom sig och snackar i parken och då syns dom i en spricka i muren, stå i en sån position att du kan pricka båda två med en sniper på ett enda skott. Om du missar båda är det bara att ladda om men om du träffar den ena kan du skjuta den andra när han springer tillbaka till bilen. Redigerad 13 mars, 2003 av Humbug Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Ovanstående är helt fel metod(Om man vill ha silent assassin)...tror att jag redan skrivit en guide till den här banan...men jag gör det igen Okej du har gått av båten vad gör du...jo du kollar på kartan...du ser "agency pickup" symbolen...bege dig dit...när vakten i närheten har gått bakom hörnet så tar du upp den ena bilbomben(Tror man bara kan bära en i taget)...om vi sen utgår från startpositionen så ska du gå åt höger(Åt kyrkan till)ganska långt...tills du kommer till en bil med massa vakter runt...du ser även en chauför som med jämna mellanrum går och pissar(Orolig blåsa)när han står och pissar ska du smyga dig på honom och strypa honom(Eller söva honom...bara du gör det ljudlöst)...ta hans kläder...gå tillbaka och sätt i bilbomben(I bilen )...okej nu tar du dig tillbaks till startpositionen...ta den andra bilbomben(När vakten inte ser)...klättra ner i kloaken(Som är mitt emot "agency" symbolen...OBS vakten får inte se dig)...nu kommer den lättaste delen...du ska hålla dig till den vänstra delen av kloaken(Jämför kartorna på kloaken och ytan så ser du att det är en kloak öppning vid den vänstra ingången till parken)...klättra upp där...och vad ser du...jo en bil...sätt bomben där...och stick sedan tillbaka till båten(När du klättrar upp ur kloaken bör vakten inte se dig)... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Varför handlar nästan alla uppdrag om att ta någons kläder?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Varför handlar nästan alla uppdrag om att ta någons kläder?? Det är hitmans kännetecken...att förklä sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Funnylin...jag fick SA på ett annat sätt: Den kille du ser när du klivit av båten som lallar runt kring agency pickup eller vad du sa att det kallas ska man söva ner och ta kläderna. Du behöver inte ta nått bara du har en ljuddämpad pistol. Gå bara in i parken (när ni går förbi vakterna vid ingången, tänk på att gå i mitten mellan båda två) och gå till de två du ska döda. De kommer inte misstänka dig och när de står still så ska du lägga "crosshair" på huvudet så att skottet ska träffa båda huvudena. Annars får du inte SA. när båda ligger döda går du lungt tillbaka. Ingen märker att de ligger döda... Ta den DRAGANOV som finns (om du inte har en) och stick till båten. Silent Assasin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Funnylin...jag fick SA på ett annat sätt: Den kille du ser när du klivit av båten som lallar runt kring agency pickup eller vad du sa att det kallas ska man söva ner och ta kläderna. Du behöver inte ta nått bara du har en ljuddämpad pistol. Gå bara in i parken (när ni går förbi vakterna vid ingången, tänk på att gå i mitten mellan båda två) och gå till de två du ska döda. De kommer inte misstänka dig och när de står still så ska du lägga "crosshair" på huvudet så att skottet ska träffa båda huvudena. Annars får du inte SA. när båda ligger döda går du lungt tillbaka. Ingen märker att de ligger döda... Ta den DRAGANOV som finns (om du inte har en) och stick till båten. Silent Assasin Tycker bomben låter lite säkrare än det där!!!(Man behöver ju inte skjuta och får därav bättre stealth!!!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Altså kan man söva ner folk med annat än knynävar så dom svimmar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Altså kan man söva ner folk med annat än knynävar så dom svimmar? Jepp. Fast inga knytnävar. Redigerad 15 mars, 2003 av the big Vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Tycker bomben låter lite säkrare än det där!!!(Man behöver ju inte skjuta och får därav bättre stealth!!!) jo kanske det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag har en fråga ändå när ni snackar om hitman 2, min farsa tycker om spel där man får använda huvudet, och han undrar om hitman 2 är något för honom då? han tycker att det verkar roligt att vara yrkesmördare i spel.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag har en fråga ändå när ni snackar om hitman 2, min farsa tycker om spel där man får använda huvudet, och han undrar om hitman 2 är något för honom då? han tycker att det verkar roligt att vara yrkesmördare i spel.... Varför kan inte jag ha en lika skojjig pappa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Japp Wildhawk det är ett spel där man får tänka. Man kan ju klara banorna genom att skjuta sig igenpm dom men då blir det inte lika kul och det tar så kort tid. Men på vilket sätt kan man söva ner folk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Varför kan inte jag ha en lika skojjig pappa. just nu sitter han och spelar ratchet and clark eller vad det hette Redigerad 16 mars, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag, fick inte "silent assasin", på updraget, men jag klättrade upp i tornet på den lilla ön, och sköt båda med ett skott med snipern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 det e roligare att hitta på sin egen strategi eller va man ska kalla det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Japp Wildhawk det är ett spel där man får tänka. Man kan ju klara banorna genom att skjuta sig igenpm dom men då blir det inte lika kul och det tar så kort tid. Men på vilket sätt kan man söva ner folk? Man har en trasa indränkt med ööh... lingonsaft typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag, fick inte "silent assasin", på updraget, men jag klättrade upp i tornet på den lilla ön, och sköt båda med ett skott med snipern. Kör strategin med bomberna så får du det!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Silent assasin? är det en titel eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts