victor9140 Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Spelar inge roll hur bra ping du har. Det är servern oftast. Jag sitter ibland med 5-15 i ping sen kanske 30-60 ändå får ja lagg mellan åt. det är så på alla servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 13 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Ii7VPNwWx5k kolla på denna filmen. så ser det ut för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Ii7VPNwWx5k kolla på denna filmen. så ser det ut för mig Din processor är inte den mest optimerade för Gta IV. Men det i och för sig borde inte skapa SÅDANA hack. Har du klockat ditt system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 13 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Din processor är inte den mest optimerade för Gta IV. Men det i och för sig borde inte skapa SÅDANA hack. Har du klockat ditt system? nej jag vet inte hur man klockar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 nej jag vet inte hur man klockar det Ok, för det sägs att ibland så fucka klockingen upp spelet. Men vad som är ditt problem vet jag inte. Men om det var länge sedan du installerade om ditt OS så kan du ju pröva formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 13 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Ok, för det sägs att ibland så fucka klockingen upp spelet. Men vad som är ditt problem vet jag inte. Men om det var länge sedan du installerade om ditt OS så kan du ju pröva formatera om datorn. funkar inte har klockat datorn nu men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 (redigerad) funkar inte har klockat datorn nu men det funkar inte Du kan också pröva att deframgentera HDD:n som Gta IV är på. Om inte det funkar pröva att ominstallera hela ditt OS. EDIT: Har ditt spel någonsin flytit bra? Redigerad 14 april, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 14 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Du kan också pröva att deframgentera HDD:n som Gta IV är på. Om inte det funkar pröva att ominstallera hela ditt OS. EDIT: Har ditt spel någonsin flytit bra? hur defragmenterar man HDD:n som GTA IV är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Högerklicka på disken --> Egenskaper --> Verktyg --> Defragmentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 14 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Högerklicka på disken --> Egenskaper --> Verktyg --> Defragmentera funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 14 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://www.netonnet.se/index.asp?iid=144800 passar detta grafikkort till gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://www.netonnet.se/index.asp?iid=144800 passar detta grafikkort till gta iv Kommer att funkar mycket bättre än ditt nuvarande. Men om det löser ditt problem det vet jag inte. Pröva en sak till, öppa datorn och kolla efter damm. Så att det inte är pg.a överhettning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 14 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Kommer att funkar mycket bättre än ditt nuvarande. Men om det löser ditt problem det vet jag inte. Pröva en sak till, öppa datorn och kolla efter damm. Så att det inte är pg.a överhettning har gjort det tre gånger. men kommer det fortfarande att hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 16 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 ska jag köpa en ny processor eller klocka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 ska jag köpa en ny processor eller klocka den Vet inte vad du har för moderkort, där med OM du kan klocka. Tyvärr så tror jag du måste köpa ett nytt moderkort OCH processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 16 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Vet inte vad du har för moderkort, där med OM du kan klocka. Tyvärr så tror jag du måste köpa ett nytt moderkort OCH processor. allt jag vet är att jag har ett asus mderkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 17 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 jag har asus M2N-MX SE Plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 17 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 kan nån länka en bra processor för max 2.5 tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts