victor9140 Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Hackar det eller Laggar det? Alltså är det frameraten eller är det sen respons? Jag vet att många ser det som samma sak men där är skillnad. det hackar Ja, det minimeras, tryck på ikonen nere i aktivitetsfältet så tabbas det upp igen. Hur gammal är du btw? ^^ asså det kommer upp en felruta sen ska man klicka på skicka rapport eller skicka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) det hackar asså det kommer upp en felruta sen ska man klicka på skicka rapport eller skicka inte Du ska trycka på "Skicka inte". Redigerad 29 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 GOD F*CKIN DAMMIT. HACKAR!!!!! Inte laggar!!! Ditt Grafikkort är inte det bästa, kan mycket väl vara däför. Pröva sänk inställningarna? Så allt är på det lägsta? Du har patchat spelet? BTW: Pröva medens det laggar att tabba ner och upp. Jag har märkt att jag ligger på 1 FPS i början sedan efter ha tabbat ner och upp igen så går FPS'en upp i 50 igen. Pröva... Offtopic: Du klagar på honom, sedan gör du samma misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Offtopic: Du klagar på honom, sedan gör du samma misstag ohlololololol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Offtopic: Du klagar på honom, sedan gör du samma misstag Damn, Där ser man . Även den bäste felar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Du ska trycka på "Skicka inte". då stängs spelet ner ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 då stängs spelet ner ju Det gör det även om du trycker skicka felrapport. "Har spelet krashat så har det krashat, du kan inte förhindra det" - Vise mannen Men du har patchat, sänkt inställningar och du har prövat att tabba ner och upp. Det enda jag kan se är fel är isåfall hårdvaran eller en ominstallering av Gta IV kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Det gör det även om du trycker skicka felrapport. "Har spelet krashat så har det krashat, du kan inte förhindra det" - Vise mannen Men du har patchat, sänkt inställningar och du har prövat att tabba ner och upp. Det enda jag kan se är fel är isåfall hårdvaran eller en ominstallering av Gta IV kanske. ok men kan man spara sina savegame för att jag har kommit ganska långt och jag vill inte börja om allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 men vilket grafikkort ska man köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Du borde snarare köpa en ny processor, då GTA IV är mycket mer beroende av en bra processor, ditt grafikkort kan klara IV enkelt. Köp en i7 processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 6 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Du borde snarare köpa en ny processor, då GTA IV är mycket mer beroende av en bra processor, ditt grafikkort kan klara IV enkelt. Köp en i7 processor. vänta glömde att säga att jag har ett geforce 8600gt 256mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 vänta glömde att säga att jag har ett geforce 8600gt 256mb Så du har fått ett sämre? Du måste uppgradera båda då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 10 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Så du har fått ett sämre? Du måste uppgradera båda då. vilket är viktigast av dom två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 vänta glömde att säga att jag har ett geforce 8600gt 256mb Så du har fått ett sämre? Du måste uppgradera båda då. vilket är viktigast av dom två Grafikkortet är det inget fel på! Jag hade ett förut och körde nästan allt på högsta på ca 15 FPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Grafikkortet är det inget fel på! Jag hade ett förut och körde nästan allt på högsta på ca 15 FPS hade du 256 mb eller 516mb för det finns geforce 8600gt på båda storlekarna Du borde snarare köpa en ny processor, då GTA IV är mycket mer beroende av en bra processor, ditt grafikkort kan klara IV enkelt. Köp en i7 processor. kan nån länka en bra processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Grafikkortet är det inget fel på! Jag hade ett förut och körde nästan allt på högsta på ca 15 FPS 256mb? Njaa. kan nån länka en bra processor Eller googlar du I7? Google är inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 men tror ni att det är processorn och grafikkortet för att det hackar också när jag spelar counter-strike source.PS. har 8mbits internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Det som gör att det hackar för dig på CS source det har med din ping att göra. Sen vad det är för server du sitter på. Om du ska ha ny processor så får du byta moderkort med och det lär kosta ett par tusen lappar. Redigerad 12 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 ok men min ping är inte alls hög kanske 15-20 hej kan nån hjälpa mig. jag köpte gta iv lite efter jul och när jag startar det så laggar det jätte mycket. jag har: Geforce 8600 GT AMD athlon 64x dual core processor 6000+ 4gb ram minne glömde säga att det hackar i några sekunder sen blir det vanligt o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Spelar inge roll hur bra ping du har. Det är servern oftast. Jag sitter ibland med 5-15 i ping sen kanske 30-60 ändå får ja lagg mellan åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts