victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) hej kan nån hjälpa mig. jag köpte gta iv lite efter jul och när jag startar det så laggar det jätte mycket. jag har: Geforce 8600 GT 256mb AMD athlon 64x dual core processor 6000+ 4gb ram minne Redigerad 12 februari, 2009 av victor9140 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 GOD F*CKIN DAMMIT. HACKAR!!!!! Inte laggar!!! Ditt Grafikkort är inte det bästa, kan mycket väl vara däför. Pröva sänk inställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 GOD F*CKIN DAMMIT. HACKAR!!!!! Inte laggar!!! Ditt Grafikkort är inte det bästa, kan mycket väl vara däför. Pröva sänk inställningarna? har redan gjort det. hur kan man göra annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Så allt är på det lägsta? Du har patchat spelet? BTW: Pröva medens det laggar att tabba ner och upp. Jag har märkt att jag ligger på 1 FPS i början sedan efter ha tabbat ner och upp igen så går FPS'en upp i 50 igen. Pröva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Så allt är på det lägsta? Du har patchat spelet? BTW: Pröva medens det laggar att tabba ner och upp. Jag har märkt att jag ligger på 1 FPS i början sedan efter ha tabbat ner och upp igen så går FPS'en upp i 50 igen. Pröva... vadå tabba ner och upp?? menar du att man rullar kameran på gubben ner och upp eller? och förresten hur ser man sin fps?? Redigerad 28 januari, 2009 av victor9140 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 hej kan nån hjälpa mig. jag köpte gta iv lite efter hjul och när jag startar det så laggar det jätte mycket. jag har: Geforce 8600 GT AMD athlon 64x dual core processor 6000+ 4gb ram minne Haha, efter "hjul". Testa o ladda ner nya drivers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Haha, efter "hjul". Testa o ladda ner nya drivers.. har redan testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 har redan testat det Gå in här välj GTA IV och kolla om du klarar av minimum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Gå in här välj GTA IV och kolla om du klarar av minimum jepp klarar över minimum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 jepp klarar över minimum Hm.. nä då har jag ingen aning om varför det laggar. Du kan testa att ladda ner senaste GTA iv patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hm.. nä då har jag ingen aning om varför det laggar. Du kan testa att ladda ner senaste GTA iv patchen. redan gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 redan gjort det då vet jag inte varför det är så . Du verkar ha gjort allt som går att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 'Alt + Tab' Tabba ner hela spelet och upp igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 'Alt + Tab' Tabba ner hela spelet och upp igen... kan du förklara mer hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) ...... Jag skrev ju 'Alt-Tab'. Väl inne i spelet tryck 'Alt-tab' så kommer du ner till skrivbordet och sedan tryck upp Gta IV igen.. Pöjk Redigerad 28 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victor9140 Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 ...... Jag skrev ju 'Alt-Tab'. Väl inne i spelet tryck 'Alt-tab' så kommer du ner till skrivbordet och sedan tryck upp Gta IV igen.. Pöjk spelet stängs bara ner när jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 spelet stängs bara ner när jag gör det Ja, det minimeras, tryck på ikonen nere i aktivitetsfältet så tabbas det upp igen. Hur gammal är du btw? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hm.. nä då har jag ingen aning om varför det laggar. GOD F*CKIN DAMMIT. HACKAR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Uhm. Vill inte säga något som borde vara helt 100% obvious. Men ifall du har tabbat ut ifrån GTA och sen trott att du stängt av det och öppnat det på nytt och kör x2 GTA så hackar det järnet. Redigerad 28 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 hej kan nån hjälpa mig. jag köpte gta iv lite efter jul och när jag startar det så laggar det jätte mycket. jag har: Geforce 8600 GT AMD athlon 64x dual core processor 6000+ 4gb ram minne Hackar det eller Laggar det? Alltså är det frameraten eller är det sen respons? Jag vet att många ser det som samma sak men där är skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts