Vice. Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Fast tvåan var för överdriven tycker jag. Sant, men det var ju därför man spelar det. Det är ju det sämsta spelet som någonsin släppts. Det kommer aldrig komma ett sämre spel heller. Men man vill ju spela det för att kunna göra alla sjukt överdriva saker, i alla fall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Sant, men det var ju därför man spelar det. Det är ju det sämsta spelet som någonsin släppts. Det kommer aldrig komma ett sämre spel heller. Men man vill ju spela det för att kunna göra alla sjukt överdriva saker, i alla fall jag. Hahaha! Redigerad 25 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Ny trailer. http://www.gametrailers.com/player/47163.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Ny trailer. http://www.gametrailers.com/player/47163.html Grumpy postade den på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Jag tycker det ser ganska nice ut. Lär väl komma någon som moddar fram en ultrablodversion efter ett tag ändå Ben kan ju fortfarande skjutas av, elden är kvar så let us party motherfuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Grumpy postade den på förra sidan. Ahfan, ändå skummade jag igenom sidan, aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 NIIICE! Nu längtar jag som FAN efter detta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Floppppppppppppppppppp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Tvåan var alldeles otroligt bra! Hoppas mycket på 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Om man kommer kunna använda bilarna på spelet så kommer ja kanske testa detta. Ser ut som att spelet inte kommer bli nån höjdare :/ då Postal 2 var totalt misslyckande tröttnade på det redan efter 2-3 uppdrag samt att det var totalt överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Om man kommer kunna använda bilarna på spelet så kommer ja kanske testa detta. Ser ut som att spelet inte kommer bli nån höjdare :/ då Postal 2 var totalt misslyckande tröttnade på det redan efter 2-3 uppdrag samt att det var totalt överdrivet. RWS har redan sagt om jag kommer ihåg rätt att det kommer att finnas fordon att köra, inte bilar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 (redigerad) Tror ni man kommer kunna köra 1st Person View också? Eller är det bara 3d? Redigerad 27 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Tror ni man kommer kunna köra 1st Person View också? Eller är det bara 3d? Det är bara i Third Person eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Fast med tanke på source motorn så är de nog inte omöjligt att få fram first person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Fast med tanke på source motorn så är de nog inte omöjligt att få fram first person. Menar du moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Menar du moddar? typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Menar du moddar? Alternativt att man använder konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Ni har väl inte glömt bort Postal 3? RWS sa nyligen att spelet i princip är färdigt, men något releasedatum ger de oss icke... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 (redigerad) Ni har väl inte glömt bort Postal 3? RWS sa nyligen att spelet i princip är färdigt, men något releasedatum ger de oss icke... Såklart inte..men nästan. Nyhetstorka är nyhetstorka. RWS verkar inte precis vara så taggade på att hypa upp spelet inför releasen när nu den är. Förresten, var det inte i Postal 2 där man skulle be folk skriva under en enkät som sade att någon politiker (kommer ej ihåg vem) borde spela våldsamma dataspel? Och om de inte gjorde detta så hög man av deras huvuden med en spade. Sjuk humor. Ser lätt fram emot postal 3 och ännu medias reaktion på spelet. Angående spelet så är det en grej som jag stör mig enormt mycket på: tredje persons perspektivet. Redigerad 12 november, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Såklart inte..men nästan. Nyhetstorka är nyhetstorka. RWS verkar inte precis vara så taggade på att hypa upp spelet inför releasen när nu den är. Förresten, var det inte i Postal 2 där man skulle be folk skriva under en enkät som sade att någon politiker (kommer ej ihåg vem) borde spela våldsamma dataspel? Och om de inte gjorde detta så hög man av deras huvuden med en spade. Sjuk humor. Ser lätt fram emot postal 3 och ännu medias reaktion på spelet. Angående spelet så är det en grej som jag stör mig enormt mycket på: tredje persons perspektivet. Det stämmer. Och jag håller med dig. Det känns som man inte kommer lika nära våldet när man inte ser det genom Postal Dudes ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts