Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Det jag är rädd för är att dom har tagit bort piss funktionen, har dom gjort det så fan ta dom Redigerad 29 januari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Det jag är rädd för är att dom har tagit bort piss funktionen, har dom gjort det så fan ta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Vince Desi är väl spelskaparen? I sånna fall så är det inte spelskaparen som talar. Har ingen aning vem skaparen är Jag tror att det är en Video-recensent Hmm tyckte han var lite, kändes lite. Om han är professionell så känns det konstigt att han gottar sig åt bränna poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nämnde han inte Gametrailers i slutet av videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Det ni inte tänker på är att Source-motorn är väldigt modifieringsvänlig, troligtvis en av anledningarna till att de valde den. Alltså kommer det troligtvis att komma moddar som innehåller de groteska saker som spelutvecklarna kanske inte tog med. Tänker på PC-versionen då, alltså. Redigerad 29 januari, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Det ni inte tänker på är att Source-motorn är väldigt modifieringsvänlig, troligtvis en av anledningarna till att de valde den. Alltså kommer det troligtvis att komma moddar som innehåller de groteska saker som spelutvecklarna kanske inte tog med. Tänker på PC-versionen då, alltså. Det var tur att jag bokade det till PC och inte till Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Såg att release datumet var 2009 :/ Men står inge mera än så enligt FZ så skulle Postal III komma Q4 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Såg att release datumet var 2009 :/ Men står inge mera än så enligt FZ så skulle Postal III komma Q4 2008. Okej, hoppas att det släpps snart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) YYYYYYYYAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYY!!!! Nu vill jag spela spelet Sedan hoppas jag verkligen att dom har den gamla postan dudes röst... Den var så jäkla häftig... Redigerad 30 januari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Har svårt att tro att detta blir ett bra spel tvåan var ju inte bra iallafall tröttnade snabbt med det spelet. Men ja ska ge postal 3 en ärlig chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Det där betyder ingenting. De hade plockat bort det när fortsättningen på tvåan kom. Eukalypsus weekend eller vad det hette. Man var tvungen att skriva in något i consollen eller nåt för att få det att funka. Höll på att mixtra med det där när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Det där betyder ingenting. De hade plockat bort det när fortsättningen på tvåan kom. Eukalypsus weekend eller vad det hette. Man var tvungen att skriva in något i consollen eller nåt för att få det att funka. Höll på att mixtra med det där när jag spelade det. Klart det betyder nånting. Det finns ju där, om inte på ytan, då dolt nånstans, men lättåtkomligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Klart det betyder nånting. Det finns ju där, om inte på ytan, då dolt nånstans, men lättåtkomligt. Så du påstår att det finns, och din källa är ett screenshot postad på ett forum? Jag menar bara att just den grejen har varit mycket tjaffs om, och det skulle inte förvåna mig om den inte finns med i kommande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Det där betyder ingenting. De hade plockat bort det när fortsättningen på tvåan kom. Eukalypsus weekend eller vad det hette. Man var tvungen att skriva in något i consollen eller nåt för att få det att funka. Höll på att mixtra med det där när jag spelade det. Okej, men jag hittade bilden i en intervju om Postal III, som du kan hitta här: http://gamestart.uol.com.br/hotsite.postal-3_en.php Så det borde ju betyda någonting, eller? Redigerad 31 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Okej, men jag hittade bilden i en intervju om Postal III, som du kan hitta här: http://gamestart.uol.com.br/hotsite.postal-3_en.php Så det borde ju betyda någonting, eller? Okej, jag är överbevisad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Okej, jag är överbevisad... Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 http://www.gametrailers.com/player/47163.html Jag vet att det är pre-beta men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 http://www.gametrailers.com/player/47163.html Jag vet att det är pre-beta men.. Det ser ut som att det inte är lika blodigt som tvåan (vilket är bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Det ser ut som att det inte är lika blodigt som tvåan (vilket är bra). Nej det suger. Om man inte vill ha överdrivet våld kan man hålla sig till Sims. Jag vill spela det, inte för att det är bra, utan för att det är så våldsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Nej det suger. Om man inte vill ha överdrivet våld kan man hålla sig till Sims. Jag vill spela det, inte för att det är bra, utan för att det är så våldsamt. Jo, det ligger något i det. Fast tvåan var för överdriven tycker jag. Redigerad 25 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts